رونمایی از سامانه پاسخگویی به سئوالات زائران اربعین حسینی/تبیان پاتوق زائران پیاده روی اربعین می شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، حیدر مرتضوی، قائم مقام مدیرعامل موسسه فرهنگی تبیان در نشست خبری رونمایی از همکاریهای موسسه تبیان و کمیته فرهنگی- آموزشی اربعین حسینی اظهار کرد: خدمت به زائران اربعین یک افتخار است بر همین اساس بحث فرهنگی و آموزشهای قبل از سفر از مهمترین نکاتی است که باید مورد توجه زائران اربعین قرار گیرد.
قائم مقام مدیرعامل تبیان تاکید کرد: موسسه تبیان سابقه طولانی در حوزههای فرهنگی دارد و بیش از یک میلیون نفر به طور روزانه از مطالب پایگاه اینترنتی تبیان استفاده میکنند که این بستر مناسبی است تا همکاریها با ستاد اربعین گسترش یابد.گامهای اولیه همکاریها با ستاد اربعین برداشته شده و بستر مجازی تبیان به منظور برقرار ارتباط مستقیم در اختیار ستاد اربعین قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه تبیان پاتوق زائران پیاده روی اربعین می شود، گفت: زائران اربعین حسینی میتوانند از محتوای سایت تبیان استفاده کنند و همچنین به صورت یک شبکه اجتماعی محتواهای مورد نظر خود را به اشتراک بگذراند.
قائم مقام موسسه تبیان یادآور شد: روزانه صدها هزار فیلم و کلیپ از سوی کاربران سایت تبیان مشاهده میشود برهمین اساس سایت تبیان کانال خوبی برای فیلمهای اختصاصی زائران اربعین در نظر گرفته است.
مرتضوی ادامه داد: مهمترین زمینه همکاری تبیان با ستاد اربعین ارائه مشاوره اینترنتی در زمینه پیاده روی اربعین است و کاربران اینترنتی میتوانند سئوالات خود را از طریق سیستم مشاوره اینترنتی به ستاد اربعین ارسال کنند. مشاوران کمیته فرهنگی اربعین و همچنین دیگر کمیتههای ستاد اربعین آماده پاسخگویی به سئوالات مخاطبان و کاربران در زمینه پیاده روی اربعین هستند.
وی ادامه داد: پاسخگویی مشاوران به سئوالات زائران به صورت آنلاین نیست بلکه پس از ثبت سئوالات طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت پاسخ ها ارائه می شود البته با نزدیک شدن به زمان پیاده روی فاصله ارائه پاسخ ها به حدود ۳ ساعت کاهش می یابد این سامانه از امروز در اختیار شهروندان است تا کاربران سئوالات خود را با مشاوران در میان بگذارند.
انتهای پیام/