دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1394 - 12:16
شوهانی به آنا خبر داد

جمع‌آوری امضا برای ممنوعیت سفر عمره/ نامه نمایندگان به روحانی برای اعتراض به دولت عربستان

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از امضا برای برای طرح یک فوریتی ممنوعیت سفر حج عمره تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: علاوه بر این طرح، نمایندگان در نامه‌ای به روحانی خواستار اعتراض به دولت عربستان شدند.
کد خبر : 11594

احمد شوهانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، از جمع‌آوری امضای از سوی نمایندگان برای ممنوعیت سفر به حج عمره خبر داد و گفت: در پی اقدام خلاف شرع و قانون دو مأمور عربستانی و اقدام تعرض به دو نوجوان عمره‌گزار ایرانی در فرودگاه جده، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اقدام به جمع‌آوری امضا برای ممنوعیت سفر عمره کردند.


نماینده ایلام در مجلس افزود: در این زمینه طرح یک فوریتی طراحی شد و به امضای حدود 80 نفر از نمایندگا مجلس رسید که بر اساس این طرح تا زمانی‌که دولت عربستان رفتار خود را با زائران ایرانی اصلاح نکند، سفر به عمره مفرده ممنوع است.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی همچنین از نامه‌ تعدادی از نمایندگان به رئیس‌جمهوری خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر این طرح یک فوریتی، نمایندگان در نامه‌ای به حجت‌الاسلام روحانی به عنوان رئیس‌جمهوری و رئیس شورای عالی امنیت ملی، خواستار اعتراض به دولت عربستان و پیگیری مجازات عاملان این اقدام شدند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته