دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1395 - 16:49

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین: امروز دشمن به تار و پود فرهنگ ما حمله می‌کند

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن امروز به تار و پود فرهنگ ما حمله می‌کند و ما نیز باید بتوانیم ارزش‌های انقلاب را به نسل جوان منتقل کنیم.
کد خبر : 115899

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از ایسنا، سردار علی فضلی در یازدهمین جلسه شورای مرکزی کنگره شهدای دانشجو که صبح امروز در مجموعه دانشجویی-فرهنگی 13 آبان برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی اظهار کرد: شهدا در کانون توجه تمام خانواده‌ها و مردم کشور است و هیچ‌یک از اقشار مردم و مسئولین درباره دفاع مقدس و شهدا اختلاف نظری ندارند.


وی با نقل خاطره‌ای از امام (ره) گفت: وقتی جنگ با حمله عراق، به مردم تحمیل شد؛ جمعی از مسئولان با نگرانی به محضر امام (ره) می رسند و ایشان می‌گویند که دشمن سنگی زده و شیشه‌ای را شکسته است، شما به تکلیف خودتان عمل کنید.


فضلی تأکید کرد: امروز تمامی ارکان نظام اسلامی مدیون شهدایی است که حتی از جانشان هم برای امنیت کشور مضایقه نکردند و حالا نیز ما باید بتوانیم به جوانانی که سنشان اقتضا نمی‌کند که جنگ را دیده باشند، این ارزش‌ها را منتقل کنیم.


وی در ادامه با اشاره به هجمه فرهنگی سنگین علیه کشور، تصریح کرد: دشمن امروز به تار و پود فرهنگ ما حمله می‌کند، لذا از همه کسانی که در بزرگداشت یاد شهدا و شناساندن راهشان تلاش می‌کنند، تقدیر می‌کنیم.


جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعین در پایان اظهار کرد: کنگره شهدای دانشجو، کنگره بسیار ارزشمندی است و تکرار آن باعث آثار و برکات بسیاری خواهد شد و این کار معامله با خدا و سرمایه‌ای برای آخرت است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته