دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1395 - 15:50
معاون سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد:

پرداخت ماهانه ۵۲۰۰ میلیارد تومان بابت تعهدات بیمه‌شدگان

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت:این سازمان با پوشش بیش از نیمی از جمعیت کشور ماهانه بیش از ٥ هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان در قالب تعهدات به بیمه شدگان پرداخت می کند.
کد خبر : 115874

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از تامین اجتماعی، عبدالرحمن تاج الدین اظهار کرد: حضور نمایندگان در تخصص‌های مختلف به جایگاه نمایندگان شانیت می‌بخشد که در دوره اخیر این امر مشهودتر است.


وی گفت: سازمان تامین اجتماعی با پوشش بیش از نیمی از جمعیت کشور ماهانه بیش از ٥ هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان در قالب تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران پرداخت می‌کند.


تاج الدین اظهار کرد: تامین اجتماعی یک سازمان ملی است که در سال‌های گذشته ظلم‌های فراوانی به این سازمان شده است اما با رویکرد دولت تدبیر و امید، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر عاملی از بدنه اجرایی سازمان که با تمامی زوایای این سازمان آشنایی دارد از پسرفت ایجاد شده نجات یافت و هم اکنون بر مسیر صحیح در خدمت رسانی به ذینفعان و شرکای اجتماعی قرار دارد.


معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی در ادامه با اشاره به کمک‌های شایان سازمان تامین اجتماعی در طرح تحول نظام سلامت گفت: در تمامی نقاط کشور متعهد و متکفل به ارائه خدمت بیمه‌ای و درمانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش هستیم.


تاج الدین از پیگیری ارتقای شعبه تامین اجتماعی اقماری فرمهین( یکی از شهرهای استان مرکزی در ایران) و تبدیل آن به شعبه ثابت در هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی خبر داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته