دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1395 - 10:54

سکوت، پاسخ انفجار برقی غرب تهران

درحالی که حادثه برقی شب گذشته در غرب تهران، باعث قطع برق و نگرانی اهالی پایتخت شده است، مسئولان برق منطقه‌ای تهران پاسخی به پیگیری‌های رسانه‌ای درباره این اتفاق نمی‌دهند.
کد خبر : 115749

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از ایسنا، گزارش‌های مردمی حاکی از آن است که حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته مرکز توزیع برق ستارخان (طرشت) منفجر و برق این منطقه با صدای مهیبی قطع شد.


با بروز این حادثه صدای مهیب انفجار و قطعی برق در این منطقه مردم این محدوده را وحشت زده کرد و به خیابان‌ها کشاند. پیگیری‌ها حاکی از این است که این علت این حادثه ناشی از بروز اشکال فنی و تأسیسات برق منطقه و بروز اتصالی و نارسایی فنی در پست شهید فیروزی ستارخان بوده است.


مسئولان شرکت برق منطقه ای تهران برای رسیدگی به علت حادثه جلسه ویژه‌ای را تشکیل دادند که تا ساعاتی بعد جزییات جلسه اعلام خواهد شد.


با این‌حال هیچ‌کدام از مدیران مسئول در این شرکت تاکنون پاسخگوی پیگیری‌های رسانه‌ای نبوده‌اند و معاون بهره‌برداری این شرکت نیز که آماده پاسخگویی به سوالات بود، اعلام کرده است که فعلا از سوی روابط عمومی اجازه پاسخگویی به ما داده نشده است. اقدامی که باتوجه به نیاز به پاسخگویی فوری در چنین شرایطی چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.



انتهای پیام/

برچسب ها: انفجار قطعی برق
ارسال نظر
هلدینگ شایسته