دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1395 - 10:10
مسابقات دسته سوم فوتسال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در همدان

صعود بی دردسر سمنانی‌ها به جمع 4 تیم برتر

در مرحله حذفی مسابقات دسته سوم فوتسال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، تیم فوتسال سمنان در یک بازی کم حاشیه موفق شد حریف خود خراسان جنوبی را از پیش‌ رو بردارد و به جمع چهارتیم برتر این مسابقات صعود کند.
کد خبر : 115709

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رقابت‌های فوتسال دسته سوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد که از روز پنج‌شنبه به میزبانی همدان در جریان است، روز چهارم با برگزاری مسابقات حذفی پیگیری و در آخرین بازی تیم سمنان موفق شد با ارائه یک بازی منطقی برابر حریف خود خراسان جنوبی به برتری رسید.


در آخرین مسابقه مرحله حذفی دو تیم خراسان جنوبی و سمنان برابر هم به میدان رفتند و در نهایت تیم سمنان موفق شد دو بر یک حریف خود را شکست دهد و راهی مرحله بعدی این رقابت‌ها شود.


در این مسابقه برای سمنانی‌ها علیرضا ایمانی، علی عظیمی، امیر نادعلی، سجاد غمزه، سعید الهام‌زاده، محمد جعفری، محمد رضائیان، بنیامین تسلیمی، احسان خوشقدم، مهرداد لاری و مجید نصرتی به مربیگری حسین فرهادی‌پور و سرپرستی محمد اسماعیلی به میدان رفتند.



در طرف مقابل برای تیم خراسان جنوبی، حسام‌الدین آراسته، محمدحسین حمیدیان‌فر، مرتضی رقیه‌آبادی، علی نژادی، حمید حاتمی، مرتضی قربانی و مصطفی بیابانی به مربیگری محمدعلی دادگر و سرپرستی امین‌الله مداح بازی کردند.


در این مسابقه و نیمه نخست تیم خراسان جنوبی بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و خیلی زود موفق شد به گل برسد و در دقیقه هشت مسابقه حسام‌الدین آراسته نخستین گل بازی را به ثمر رساند تا این بیرجندی‌ها باشند که برنده به رختکن بروند.


در نیمه دوم تیم سمنان برای رسیدن به پیروزی و راهیابی به جمع چهار تیم برتر چیزی برای از دست دادن نداشت حملات بیشتری را تدارک دید و در نهایت در دقایق 24 و 31 توسط علیرضا ایمانی و علی عظیمی برتری خود را به حریف خود دیکته و در نهایت با حساب دو بر یک به پیروزی دست پیدا کردند.


با این نتیجه چهره چهار تیم برتر این رقابت‌ها مشخص شد و امروز دوشنبه با برگزاری دو بازی تیم‌های برنده راهی فینال و بازنده‌ها برگزارکننده مسابقه رده‌بندی خواهند بود.



مسابقات دسته سوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی از 10 تا 17 شهریور در مجموعه ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته