دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1395 - 17:15

انتقاد افسانه بایگان از تجمل‎گرایی و تشریفات در مراسم ازدواج

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اجرای مراسم مشارکتی در زمینه تسهیل ازدواج را از شروط زندگی موفق برشمرد و گفت: تجمل‎گرایی و تشریفات امکان ازدواج را در نسل جوان از بین می‌برد.
کد خبر : 115650

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از مهر، افسانه بایگان در جریان مراسم جشن بزرگ عشق ماندگار به همت موسسه خیریه سبز و حضور افتخاری ۲۵۰ زوج جوان که به میزبانی سالن ورزشی البرز شرقی شاهرود برگزار شد بیان داشت: دعوت به این مراسم هدیه ای از طرف حضرت علی(ع) و بانو فاطمه(س) بود که نصیب من شد تا ما با بهره گیری از آموزه های دینی بتوانیم به سوی راه درست راهنمایی شویم.


وی افزود: امروز برپایی این مجالس می تواند به افرادی کمک کند تا با برگزاری مراسم کم هزینه و کم خرج بتوانند زندگی مشترک خود را برپایه مکتب اسلامی بنا کنند.


بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون همچنین اظهار داشت: تجمل گرایی و تشریفات در جامعه شرایط تسهیل ازدواج را در نسل جوان از بین می برد و باید با مشارکت یکدیگر و حمایت از خیران در اجرای با شکوه این مراسم سیره زندگی ائمه اطهار (ع) را در زندگی فردی خود جاری کرد.


بایگان در ادامه تصریح کرد: مشارکت در مراسم گروهی نظیر جشن ازدواج به همت خیران، انسان بودن را همچون چراغی در دل شب در وجود ما بیدار می کند و پیداست که جوهره همه ما پیروی از مکتب اهل بیت(ع) و به کار گیری آن در زندگی است.


وی افزود: زن و مرد باید هرچه بیشتر با قناعت و شکیبایی در زندگی خود به درک متقابل دست پیدا کنند و در جامعه ای که وفاق و همدلی شرط اول ارتباطات است نشاط اجتماعی بالاتر خواهد بود و نهادهای مسئول نیز می توانند با اجرای افزون تر این مراسم و پرهیز از تجمل گرایی راه ازدواج آسان را بر جوانان هموار کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته