دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هنرمندان تئاتر خواستار توجه مسئولان به دریاچه زریوار شدند

نجات دریاچه زریوار (زریبار) مریوان در سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، به عنوان یک نماد ملی مورد حمایت هنرمندان قرار گرفت.
کد خبر : 1155

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، در این دوره از جشنواره، مسئولان و هنرمندان بسیاری، حمایت خود را از دریاچه زریوار مریوان اعلام کردند.


در این راستا، اردشیر صالح‌پور، دبیر جشنواره سی‌و‌سوم در یادداشتی آورده است: «دریاچه زریوار، هم جلوه زیبای طبیعت است و هم تجلی‌گاه و پایگاه تئاتر خیابانی ایران که همه ساله میزبان گروه‌های بین‌المللی نمایش خیابانی است. زریوار را دریابیم؛ زیباترین دریاچه آب شیرین خاورمیانه است.»


شهرام نوشیر، معاون امور مالی و اداری مرکز هنرهای نمایش نیز در این رابطه بیان کرد: «دریاچه زریوار، آغوش گرمی است، برای هنر نمایش که تلاش در حفظ این میراث، نگاه مسئولانه همه را می‌طلبد.»


همچنین کارگردانان و هنرمندان کشورمان چون گلبرگ ابو‌ترابیان ،شهرام کرمی، علی‌ظفر قهرمانی‌نژاد، محمود فرهنگ، ایرج محمدی، حمید‌رضا نعیمی، مجید امرایی، قطب‌الدین صادقی، محمدرضا الوند، یدالله وفاداری، شاهد پیوند، یعقوب صدیق‌جمالی، سوران حسینی، عزیز زادسر، امید خاک‌پور، مهدی حبیبی، حامد زارعان، محمود فرضی‌نژاد، سامان خلیلیان، محسن حلوایی، حسن رضایی، مهدی ضیاء‌چمنی، علی‌رضا اسماعیلی، علی‌اصغر خطیب‌زاده و ... با امضا کردن پوستر دریاچه زریوار (زریبار)، در یک حرکت اجتماعی، خواهان توجه بیشتر مسئولان به این دریاچه زیبا شدند.


امضاهای جمع‌آوری شده به همراه پیام هنرمندان، تقدیم معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست‎ خواهد شد.


دریاچه زریوار (زریبار) در ضلع شمال‌غربی و در دو کیلو‌متری شهرستان مریوان قرار دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته