دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«آسمان هوای ابری دارد» در مرحله نگارش

سریال «آسمان هوای ابری دارد» به تهیه کنندگی امیر پوررحمانی برای پخش از شبکه یک در مرحله نگارش قرار دارد.
کد خبر : 115485

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی شبکه یک، این مجموعه تلویزیونی در واقع قسمت دوم سریال «آسمان همیشه ابری نیست» خواهد بود که در سال 1389 تولید و از شبکه یک سیما پخش شد.


به گفته امیر پور رحمانی، سریال «آسمان همیشه ابری نیست» با رویکردی اجتماعی، روایتگر زندگی و دغدغه های پنج دوست و همکلاسی بود که در برهه نوجوانی و جوانی روزهای تلخ و شیرینی را تجربه کردند، اما ما در مجموعه «آسمان هوای ابری دارد»، به طور غیرمستقیم و با زبان هنر، موضوعاتی از قبیل مواد مخدر در مدارس، آسیب های استفاده از فناوری در خانواده و مدرسه، جایگاه خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان و عشق بازیگری بین جوانان و نوجوانان به خصوص دختران، را روایت می کنیم.


این تهیه کننده ادامه داد: سریال «آسمان هوای ابری دارد» در 30 قسمت 40 دقیقه ای و با قلم مهدی سجاده چی در حال نگارش است و تاکنون فیلمنامه 10 قسمت آن به اتمام رسیده است.


او از دکتر جواد حاتمی روانپزشک، بعنوان مشاور پروژه نام برد و اظهار داشت: تا اواسط مهر ماه نگارش فیلمنامه به اتمام می رسد و لوکیشن سریال بیشتر در تهران و در دبیرستان دخترانه مناطق 1، 3 و 12 خواهد بود.


پور رحمانی با اشاره به این که کار تحقیقاتی این سریال دو سال و نیم به طول انجامید، یادآور شد: در راستای تاکید مقام معظم رهبری درخصوص تولید آثاری با اولویت پرداختن به دغدغه های نوجوانان و جوانان در رسانه ملی، ما در مجموعه در حال نگارش «آسمان هوای ابری دارد»، به نقش خانواده در تعلیم و تربیت جوانان و ارتقای جایگاه آنان در جامعه پرداختیم.


این تهیه کننده با بیان این که هنوز کارگردان این مجموعه انتخاب نشده، تصریح کرد: داستان این ملو درام اجتماعی درباره هفت خانواده است که قصه هایشان با هم گره خورده و با بروز یکسری اتفاقات برای بازیگران جوان این سریال، خانواده های آنها درگیر قصه می شوند.


انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه یک سیما
ارسال نظر
قالیشویی ادیب