دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1395 - 18:20

مهاجم تیم ملی چین: مراقب آزمون نباشیم گل می‌خوریم/ ایرانی‌ها مثل اروپایی‌ها بازی می‌کنند

مهاجم تیم ملی چین گفت: مدام فیلم‌های بازی ایران را آنالیز کردیم و به دنبال یافتن نقاط ضعف آنها بوده‌ایم.
کد خبر : 115343

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از پایگاه اینترنتی شینهوا، تمرین‌های تیم ملی فوتبال چین در هوای بارانی عصر امروز (شنبه) برای بازی با ایران ادامه یافت و خبرنگاران چینی نیز با حضور گسترده در تمرین تیم ملی کشورشان به مصاحبه با اعضای این تیم پرداختند.


یو دابائو مهاجم تیم ملی چین در گفت‌وگو با خبرنگار چینی گفت: «متاسفانه در بازی گذشته به دلیل اشتباهات فردی زیادی که داشتیم نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم. برابر ایران اگر این اشتباهات را تکرار نکنیم و از فرصت‌هایمان نهایت استفاده را ببریم قطعا به نتیجه مطلوبی برسیم.»


مهاجم تیم ملی چین ادامه داد: «ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیاست. هرچند در سال‌های گذشته تقابل زیادی بین فوتبال ایران و چین نبوده به همین خاطر شناخت زیادی از آنها نداریم. یکی از بازیکنان آنها -پورعلی‌گنجی- در لیگ چین بازی کرد و او را می‌شناسیم و البته این را هم می‌دانیم که یک مهاجم خیلی خوب به نام آزمون در اختیار دارند که در لیگ قهرمانان اروپا خوش درخشیده و باید مراقب او باشیم. کاملا بازی آزمون را زیر نظر گرفتیم و مراقب هستیم تا نتواند گلزنی کند. درباره دیگر بازیکنان باید صادقانه بگویم که شناختی از آنها ندارم.»


دابائو ادامه داد: «سبک بازی فوتبال ایران شبیه اروپایی‌هاست. قدرت بدنی آنها خیلی به تیم‌های اروپایی نزدیک است و قطعا در بازی سه‌شنبه نیز شانس ایران بیش از ماست. البته ما در این بازی از تمام فرصت و ظرفیت‌مان استفاده خواهیم کرد. در یکی دو روز گذشته مدام فیلم‌های بازی ایران را آنالیز کردیم و به دنبال یافتن نقاط ضعف آنها بوده‌ایم و روی این موضوعات برنامه‌ریزی کردیم.»


کارشناسان هواشناسی در چین پیش‌بینی کرده‌اند سه‌شنبه در بازی ایران و چین هوا بارانی باشد. در پایان این مهاجم گلزن چینی‌ها گفت: «نگرانی بابت شرایط هوا نداریم و باید برای هر شرایطی آماده باشیم. فکر می‌کنم تماشاگران استقبال خوبی از این بازی کنند و با حمایت آن‌ها بتوانیم نتیجه خوبی برابر ایران کسب کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته