دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1395 - 16:27

اعلام حمایت شهرداری سقز از فعالیت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی

شهردار سقز با توجه به حمایت ارگان شهرداری از فعالیت‌های دانش‌بنیان دانشگاه ابراز امیدواری کرد که مجموعه شهرداری بتواند تعامل خود را با دانشگاه بیش از پیش ارتقا داده و درصدد همکاری لازم در زمینه طرح‌های برون دانشگاهی با دانشگاه آزاد اسلامی باشد.
کد خبر : 115285

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهندس ضیاءالدین نعمانی در دیدار با دکتر کیوان شافعی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با تبریک انتصاب وی، شهرداری را به‌عنوان یک نهاد مردمی ملزم به همکاری با دانشگاه قلمداد کرد.


باقی رحمن پور نماینده شورای شهر سقز نیز با تبریک انتصاب شافعی اعلام کرد: «شورای شهر مانند سابق با دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در تعامل خواهد بود. شورا در مسیر پیشرفت و پیشبرد اهداف دانشگاه می‌تواند نقش تاثیرگذار و کارآمد داشته باشد.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز هم گفت: «این واحد دانشگاهی با وجود اعضای هیات علمی متخصص و توانمند و امکانات و پتانسیل‌های آموزشی و پژوهشی، آمادگی ارایه خدمات علمی، به ادارات و ارگان‌های شهرستان را دارد.


شافعی با توجه به نقش بسیار مهم شهرداری و شورای شهر در ایجاد توسعه پایدار در شهرستان اظهار کرد: «کمک به تحقق توسعه پایدار واقدام در راستای اقتصاد مقاومتی از رسالت­های اصلی دانشگاه بوده و دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز نیز در نیل به این مهم تمام تلاش خود را به کار گرفته و پتانسیل هایش را به کار خواهد برد.»


رئیس واحد با تشکر از تشریف فرمایی شهردار و اعضای شورای شهر خواستار حمایت بیش از پیش آنان از دانشگاه شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته