دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1395 - 15:58
در گفت‌وگو با آنا؛

مدیرعامل ملوان: انحلال تیم بانوان ملوان دلیل خاصی نداشت/شکایت ایراندوست پابرجاست

مسعود رضائیان گفت: در این فصل تماشاگران ملوان برای تشویق تیمشان به ورزشگاه می‌آیند اما به نسبت مسابقات لیگ برتر با کاهش 20 درصدی تماشاگر روبرو شدیم.
کد خبر : 115242

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که فصل قبل با قرار گرفتن در جمع 3 تیم پایان جدول به لیگ دسته اول سقوط کرد در این فصل بازی‌هایش را در لیگ آزادگان دنبال می‌کند تا بتواند بار دیگر مجوز حضور در سطح اول فوتبال کشور را کسب کند.


مسعود رضائیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد وضعیت ملوان در مسابقات این فصل لیگ دسته اول گفت: «ملوان در این فصل با یک تیم جوان راهی مسابقات لیگ دسته اول شد و تا الان هم نتایج خوبی را کسب کرد. البته ما روز گذشته در بازی مقابل ایرانجوان بوشهر به رغم بازی خوبی که به نمایش گذاشتیم نتیجه را واگذار کردیم و اولین باخت این فصل ما رقم خورد.»


وی در خصوص شانس ملوان برای صعود به لیگ برتر در پایان این فصل بیان کرد: «ملوان در این فصل بازیکنان جوانی به خدمت گرفت و محمد مایلی کهن هم در راس کادرفنی به خوبی کارش را بلد است. ما مقابل سایر مدعیان از شانس بالایی برخوردار هستیم و امیدواریم با همت بازیکنان و کادر فنی دوباره ملوان را در لیگ برتر ببینیم.»


رضائیان افزود: «البته شرایط لیگ برتر با لیگ دسته اول خیلی فرق می‌کند. تیم‌ها در لیگ دسته اول تلاش می کنند تا در بین 2-3 تیم بالای جدول قرار بگیرند تا بتوانند به لیگ برتر صعود کنند، اما در در لیگ برتر شرایط به گونه‌ای است که تیم‌ها تلاش می کنند تا در بین 2-3 تیم ته جدول قرار نگیرند.»


مدیرعامل ملوان در مورد حمایت مردم انزلی از این تیم در لیگ دسته اول اظهار داشت: «مردم انزلی عاشق ملوان هستند و همیشه در همه شرایط از تیم محبوبشان حمایت کردند. در این فصل هم تماشاگران ملوان برای تشویق تیمشان به ورزشگاه می‌آیند اما به نسبت مسابقات لیگ برتر با کاهش 20 درصدی تماشاگر روبرو شدیم.»


وی در خصوص انحلال تیم بانوان ملوان بندر انزلی افزود: «انحلال تیم ملوان دلیل خاصی نداشت و بیخود و بی جهت این مساله را بزرگ کردند. این تیم شایستگی دارد که از همه امکانات استفاده کند اما در حال حاضر ما نمی‌توانیم امکانات کافی را برای تیم بانوان مهیا کنیم و به همین دلیل این تیم را منحل کردیم.»


رضائیان در رابطه با شکایت نصرت ایراندوست علیه مسئولان ملوان بخاطر انحلال تیم بانوان افزود: «شکایت نصرت ایراندوست پابرجا است و از ما توضیحاتی در این مورد خواسته شد و ما هم دلایل انحلال این تیم را توضیح دادیم و فعلا هیچ چیز مشخص نیست.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته