دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1394 - 12:25
شمس تاکید کرد

افزایش و تثبیت ظرفیت، اعتبار و قابلیت رشته‌های ارشد و دکتری واحد تهران جنوب تا پایان اردیبهشت

رئیس واحد تهران جنوب گفت: معاونت آموزشی و دانشکده‌های این واحد که سال گذشته برای اخذ رشته‌های ارشد و دکتری تلاش فراوانی کردند باید تا پایان اردیبهشت سال جاری ظرفیت، اعتبار و قابلیت این رشته‌های اخذشده را بالا ببرند و آن را تثبیت کنند.
کد خبر : 11522

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر احمد شمس در دیدار نوروزی با معاونان، روسای دانشکده‌ها، مدیران و کارکنان این واحد دانشگاهی، با تبریک سال جدید گفت: سال گذشته سال پر تلاشی برای این واحد دانشگاهی در تمامی دانشکده‌ها و حوزه‌ها و بخش‌ها بود و کارهای جدید و سختی از جمله خرید زمین، تصویب رشته‌های جدید، پرداخت‌ها و تعهدات مالی برای تجمیع واحد و غیره بود که به هر میزانی که مقرر شده بود در کوتاه‌ترین زمان ممکن با وجود شما همکاران گرانقدر کار‌ها انجام گرفت و این زحمات با هیچ رقم مادی قابل سنجش و جبران نیست.


رئیس واحد تهران جنوب تاکید کرد: در راستای اهداف سال گذشته و تثبیت آنها باید با پشتکار و جدیت بیشتر در انجام وظایف در پیشبرد اهداف عالی دانشگاه گام برداریم و معاونت آموزشی و دانشکده‌ها که در سال گذشته برای اخذ رشته‌های ارشد و دکتری تلاش فراوانی کردند باید تا پایان اردیبهشت ظرفیت، اعتبار و قابلیت این رشته‌های اخذ شده را بالا ببرند و تثبیت کنند. انتظار می‌رود حوزه معاونت پژوهشی با برنامه ریزی دقیق با توجه به ظرفیت‌های خوب واحد، راهکاری برای درآمدزایی بیشتر را پیدا کند و معاونت عمرانی نیز پروانه ساخت شروع و عملیات طرح جامع را اخذ کنند.








شمس: انتظار می‌رود حوزه معاونت پژوهشی با برنامه ریزی دقیق با توجه به ظرفیت‌های خوب واحد، راهکاری برای درآمدزایی بیشتر را پیدا کند و معاونت عمرانی نیز پروانه ساخت شروع و عملیات طرح جامع را اخذ کنند.

شمس با توجه به نامگذاری سال ۹۴ به نام (دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی) گفت: ما به مثابه انگشتان یک دست در کنار هم قرار بگیریم تا برای پیشبرد اهداف دانشگاه قدم‌های بزرگی را برداریم.


وی با تقدیر از خدمات بازنشستگان در طول سال‌های خدمت بیان کرد: شما همکاران عزیز باید جایگزین شایسته‌ای برای بازنشستگان باشید و از تجربیات این عزیزان استفاده کنید و از بازنشستگان خواست که با تعلق خاطری که به این واحد دانشگاهی دارند با رفتن خود هیچگاه این واحد را فراموش نکنند و با دعا، یاد و ذکر خیر برای این واحد دانشگاهی موفقیت را بخواهند.


این مسئول خاطرنشان کرد: همه انسان‌ها در ذات و کرامت انسانی یکسان هستند و همه دارای حرمت و ارزش ذاتی هستند لذا احترام را سرلوحه کار خود قرار دهید که احترام دیگری‌‌ همان احترام به خود است.


شمس گفت: حلقه اتصال همه ما واحد تهران جنوب است بنابراین پیشرفت واحد تهران جنوب افتخار ماست و مبنای تصمیمات ما در سال جدید همانند سال گذشته باید به دور از حب و بغض شخصی باشد و منفعت و مصلحت واحد را در نظر بگیریم. خودم و همه را مثل همیشه به رعایت حرمت، کرامت، دوستی یکدیگر و لذت یک دست بودن توصیه می‌کنم و سالی سرشار از موفقیت را آرزومندم. بر ما ضوابط قانونی و شرعی حاکم است و جایگاه‌ها را این ضوابط‌ مشخص کرده است لذا در مسیر پیشرفت واحد تهران جنوب هیچ کارمندی غیرمفید، غیر مسئول نیست و ملاک رابطه‌ها منفعت و مصلحت واحد تهران جنوب است و ما زیر چتر واحد تهران جنوب هستیم.


در ادامه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این واحد با تبریک سال جدید، بهار ۹۴ را بهار فاطمی نام برد و با توجه به شعار مقام معظم رهبری سال «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» همه مسلمانان را به همدلی و همزبانی رهنمود کرد و گفت: روایت‌های بسیاری در خصوص شعار سال جدید داریم که مومنان باید با یکدیگر دیدار و مشکلات هم را حل کنند.


حجت الاسلام گل محمدی روایتی بیان کرد و گفت: خداوند عالم گاهی به فرشتگان و ملکوت عالم بالا مباهات می‌کند وقتی دو مومن و مسلمان با هم دست می‌دهند، خدا دست سومی است و دست برادری را می‌فشارد که بیش از دیگری با برادر مسلمانش گرم گرفته است.


وی افزود: با مدیریت و درایت دکتر شمس و وجود شما همکاران عزیز این واحد دانشگاهی اعتلاء یافته و در خیلی از ابعاد ترقی پیدا کرده و ما امروز شاهد هستیم که واحد تهران جنوب در میان همه واحد‌های دانشگاهی حرفی برای گفتن دارد.


وی در پایان دعای امام زمان را بدرقه راه همه همکاران و خانواده‌هایشان را خواستار شد.


در پایان این مراسم نیز از همکاران بازنشسته سال ۱۳۹۳ این واحد دانشگاهی با اهدای لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.


انتهای پیام/

برچسب ها: دکتر احمد شمس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته