دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1394 - 11:05

توافق 250 میلیون تومانی باقری با پرسپولیس

کریم باقری هافبک اسبق پرسپولیس و تیم ملی بعد از نشست دو ساعته با حسین هدایتی رسمابه عنوان دستیار برانکوایوانکوویچ انتخاب شد.
کد خبر : 11521

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،‌پس از انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی جدیدتیم فوتبال پرسپولیس گمانه زنی های زیادی در خصوص دستیار ایرانی مرد کروات انجام شد و حتی گفته شد از بین مهدی مهدوی کیا، علی کریمی و وحید هاشمیان یکی عنوان دستیار ایرانی برانکو انتخاب خواهد شد.


اما وحید هاشمیان و مهدی مهدوی کیا از قبول این مسئولیت سر باز زدند و علی کریمی نیز به دلیل مشکلاتی که بین او و برانکو در زمان حضورش در تیم ملی وجود داشت نامش از فهرست نامزدهای دستیاری برانکو خط خورد.


با توجه به این موضوع مدیران پرسپولیس بعد از بررسی های زیاد به این نتیجه رسیدند که کریم باقری کاپیتان سال های نه چندان دور پرسپولیس با توجه به اینکه تجربه مربیگری در پرسپولیس را نیز دارد بهترین گزینه برای دستیاری برانکو است.


از این رو حسین هدایتی که گفته می شود که در هیات مدیره آینده پرسپولیس با توجه به خرید سهام باشگاه از سوی وی نقش محوری دارد شب گذشته میزبان کریم باقری بود تا در این خصوص با وی گفت و گو کند که دو طرف بعد از مذاکره 2 ساعته با هم به توافق رسیدند.


طبق توافق صورت گرفته مدت قرارداد باقری با پرسپولیس 14ماهه و به ارزش 250 میلیون تومان خواهد بود.





انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب