دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1395 - 13:00
معاون مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم خبر داد

نهمین نشست ­معاونان­ ­بین‌الملل­ دانشگاه­‌ها برای همکاری با اتحادیه اروپا، 15 شهریور برگزار می شود

نهمین نشست ­معاونان­ ­بین‌الملل­ دانشگاه­‌ها با هدف هم‌اندیشی آنها در زمینه روند همکاری‌های علمی- فناوری با اتحادیه اروپا، 15 شهریور در وزارت علوم برگزار می‌شود.
کد خبر : 115208

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نهمین نشست ­معاونان­ ­بین‌الملل­ دانشگاه­‌ها و مراکز منتخب با هدف هم‌اندیشی معاونان بین‌الملل در زمینه روند همکاری‌های علمی- فناوری با اتحادیه اروپا، ساماندهی کلان و وظایف هماهنگ‌کننده‌های ملی و امکانات حمایتی از پژوهش‌های مشترک در وزارت علوم برگزار می‌شود.


دکتر عطاءالله کوهیان، معاون مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم گفت: «در ادامه سلسله نشست‌هایی که مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی برای مشورت با کنش‌گران اصلی ارتباطات علمی بین‌المللی یعنی معاونان بین‌الملل برگزار می‌کند، تصمیم گرفته شد که پیش از آغاز سال تحصیلی جدید، این نشست برگزار شود تا برنامه اقدام دانشگاه‌ها و مراکز منتخب را عملیاتی‌تر کنیم.»


معاون مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی افزود: «گستره همکاری‌های علمی بین‌المللی منحصر به مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی نیست. بدون شک ما اگر خواهان حضور مثبت، پررنگ و تاثیرگذار در محیط بین‌المللی باشیم، باید در راستای اقدام هماهنگ و هم‌افزای همه بخش‌های ستادی و صف وزارت علوم گام برداریم. از این رو از معاونان آموزش،‌ پژوهش و فناوری و دانشجویی وزارت علوم نیز درخواست کردیم در این نشست باشند و برنامه‌ها و سیاست‌های خود را در عرصه ارتباطات علمی بین‌المللی تبیین کنند. هم چنین از وزارت امور خارجه به عنوان متولی اجرای سیاست‌های کلان ملی دعوت کردیم در این نشست حضور یابند.»


معاونان و مدیران بین‌الملل حدود 60 دانشگاه، پژوهشگاه و پارک علم و فناوری منتخب در این نشست حضور دارند.​


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته