دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1394 - 09:34

منصوریان:‌ سزاوار پیروزی بودیم/اکنون می‌‌توانیم به صعود امیدوار باشیم

سرمربی تیم نفت تهران بعد از پیروزی حساس مقابل تیم الشباب عربستان در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد تیمش مستحق پیروزی در این بازی بود.
کد خبر : 11517

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم نفت تهران در اولین دیدار از دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا دست به کار بزرگی زد و توانست با نتیجه پر گل 3بر0 حریف عربستانی را در خانه خود شکست دهد و 3 امتیاز ارزشمند را کسب کند.


علیرضا منصوریان سرمربی نفتی‌ها با ابراز خوشحالی از این نتیجه گفت: بازی بسیار خوبی را مقابل حریف انجام دادیم و در هر دو نیمه ما تیم برتر میدان بودیم.


وی ادامه داد: الشباب حریف قدرتمندی برای ما بود،‌آنها هم از لحاظ مهره و هم از نظر امکانات وضعیت بسیار بهتری نسبت به ما داشتند اما همانطور که دیدید جوانان من توانستند کار بزرگی انجام دهند.


وی افزود: نتیجه‌ای که به دست آمد کاملاً منصفانه بود،‌ ما سزاوار این پیروزی در عربستان بودیم و خدا را شاکرم در عربستان توانستیم به این 3 امتیاز با ارزش دست پیدا کنیم.


منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا تصور چنین نتیجه‌ای را در ذهن داشته یا خیر گفت:‌ می‌دانستم در این بازی بازیکنانم می‌توانند دست به کارهای بزرگ بزنند و خوشبختانه این اتفاق نیز در زمین روی داد.


سرمربی نفت اضافه کرد:‌ با توجه به کسب این پیروزی راه صعود به مرحله بازی‌ها را برای خود هموار کنیم و اکنون می‌توانیم برای حضور در مرحله بعدی بازی‌ها امیدوار باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب