دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1395 - 10:35

اعطای بالاترین نشان کشور آذربایجان به سرمربی ایرانی این کشور/ جایزه 200 هزار دلاری برای مهماندوست

رییس جمهوری آذربایجان در مراسم تقدیر از قهرمانان المپیکی این کشور با اعطای بالاترین نشان آذربایجان به رضا مهماندوست، از وی تقدیر کرد.
کد خبر : 115130

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از ایسنا، رضا مهماندوست، سرمربی تیم‌ ‌ملی تکواندوی آذربایجان با این تیم در المپیک به یک نشان طلا و دو برنز دست یافت. در مجموع کاروان آذربایجان به 18 مدال دست یافت که تنها طلای این کشور را رادیک عیسی‌اف، به سرمربیگری مهماندوست به دست آورد.


چند روز بعد از بازگشت کاروان آذربایجان به این کشور طی مراسمی از قهرمانان کشور آذربایجان تقدیر شد که در این مراسم الهام علی اف، رییس جمهور آذربایجان از رضا مهماندوست با اعطای بالاترین نشان دولتی این کشور تقدیر کرد.


در این مراسم تنها به مهماندوست این نشان اعطا شد. همچنین 200 هزار دلار، پاداش رضا مهماندوست برای کسب یک طلا و دو برنز در المپیک بود.


در مراسم تقدیر از مدال آوران المپیکی جمهوری آذربایجان جمشید خیرآبادی، سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی آذربایجان که به دو نشان برنز المپیک رسید، حضور داشت و از او نیز تقدیر شد.


همچنین صباح شریعتی و میلاد بیگی دو ورزشکار ایرانی تیم‌ ‌ملی آذربایجان که با این تیم به نشان برنز المپیک رسیدند، جوایز چشمگیری دریافت کردند.


انتهای پیام/

برچسب ها: رضا مهماندوست
ارسال نظر
هلدینگ شایسته