دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1395 - 11:09

بازدید معاون صنایع دستی از کارگاه های خراسان شمالی

بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور به همراهی محمد سویدانلوئی مدیر کل میراث فرهنگی وجمعی از معاونان این اداره کل از چند کارگاه صنایع دستی خراسان شمالی بازدید کرد.
کد خبر : 115129
به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنر های سنتی کشور در جریان سفر خود به خراسان شمالی که به منظور افتتاح ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در این استان صورت گرفته است از چند کارگاه فعال صنایع دستی بازدید کرد.

در این بازدید معاون صنایع دستی کشور به همراهی محمد سویدانلوئی مدیر کل میراث فرهنگی و معاونین اداره کل از کارگاه تراش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی، آموزشگاه آزاد هنری روژین و کارگاه سفال کیمیا نقش بازدید کرده و از نزدیک در جریان اتفاقات روند فعالیت و درخواست های هنرمندان فعال در این کارگاه ها قرار گرفت.


بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در این بازدیدها ضمن بررسی آثار تولیدی و مذاکره با صنعتگران در زمینه بهبود وضعیت تولید ، بازدید از کارگاه های موفق در سایر استانها، رفع مشکلات موردی صنعتگران و تنوع در محصول پیشنهاداتی را به هنرمندان و صنعتگران ارایه کرد.
یادآور می شود، عصر امروز ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در خراسان جنوبی با حضور بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور افتتاح می شود.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته