دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1395 - 10:25

محدودیت خرید اوراق تسه 9407

کارگزارن فرابورس می‌توانند حداکثر 90 ورقه اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن نمادهای معاملاتی تسه9407 و قبل از آن را برای هر کد معاملاتی و در هر جلسه معاملاتی خریداری کنند.
کد خبر : 115126

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، اکنون سقف خرید اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن با نمادهای معاملاتی تسه9407 و قبل از آن دارای محدودیت است و در هر جلسه معاملاتی و در کلیه نمادهای معاملاتی تسه9407 و قبل از آن، هر کد معاملاتی صرفاً تا سقف 90 ورقه تسهیلات مسکن مجاز به ورود سفارش خرید و انجام معامله خواهد بود.


متقاضیان باید محدودیت مذکور را در درباره ورود سفارشات خرید و معاملات انجام شده رعایت کنند و تخطی از پیام ناظر بازار و ورود سفارش یا خرید بیش از سقف مجاز میتواند منجر به ابطال کلیه معاملات و حذف سفارش‌های ورود یافته شده و موضوع به مرجع رسیدگی به تخلفات ارجاع داده شود.


همچنین محدودیت عدم فروش توسط خریداران اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن تا 2 ماه پس از تاریخ خرید در برخی از نمادهای مربوط به اوراق صادره تسهیلات مسکن برای اوراقی که فقط 4 ماه تا پایان معاملات آن در بازار فرابورس ایران باقی مانده است، اعمال نخواهد شد. بر این اساس معاملاتی تسه9301، تسه9302 و تسه9303 مشمول محدودیت مذکور نخواهد بود.


از سوی دیگر محدودیت سقف خرید به میزان حداکثر 140 ورقه برای هر کد معاملاتی و در هر جلسه معاملاتی، در باره اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن صادره در نمادهای معاملاتی تسه9408 و بعد از آن است. به عبارت دیگر در هرجلسه معاملاتی در کلیه نمادهای معاملاتی تسه9408 و بعد از آن، هر کد معاملاتی صرفاً تا سقف 140 ورقه تسهیلات مسکن مجاز به ورود سفارش خرید و انجام معامله است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته