دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1394 - 08:58

عادل غلامی: والیبال سال سختی پیش رو دارد

ملی‌پوش والیبال ایران معتقد است تیم ملی والیبال سال بسیار سختی را پیش رو خواهد داشت.
کد خبر : 11508

عادل غلامی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره وضع خود در دور جدید تمرینات تیم ملی گفت: خوشبختانه همه چیز خوب است. جلسات تمرینی خوبی را برگزار کردیم و بازیکنان پس از تست آمادگی جسمانی راهی تمرینات بدنسازی و کار با توپ شدند.


وی با اشاره به تعطیلات دو هفته‌ای ملی‌پوشان پس از پایان لیگ گفت: معمولا پس از پایان لیگ بازیکنان مستقیما به اردوی تیم ملی می رفتند اما امسال خوشبختانه به مدت دو هفته فرصت داشتیم استراحت کنیم و این واقعا برای بازیکنان تیم ملی که سال سنگینی را سپری کرده بودند، لازم بود.


سرعتی‌زن تیم ملی درباره اضافه شدن بازیکنان جدید به کادر فنی تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: مربیانی که به تیم اضافه شدند بسیار با تجربه و حرفه‌ای هستند و قطعا دانش و توانایی آنها به تیم ملی کمک خواهد کرد.


وی سال ٩٤ را سخت‌ترین سال برای والیبال ایران دانست و تصریح کرد: امسال تورنمنت‌های سختی پیش رو داریم و تکلیف المپیکی شدن یا نشدن تیم ملی هم در این سال مشخص می‌شود. باید با تمام توان خود در همه این مسابقات حاضر شویم و از حیثیت و نام والیبال ایران دفاع کنیم.


غلامی خاطر نشان کرد: با نتایج درخشانی که سال گذشته در میدان‌های بین‌المللی داشتیم، نگاه‌ها به والیبال ایران تغییر کرده است. امروز دیگر حریفان به ما به چشم یک پدیده نگاه نمی‌کنند و ما برای آنها یک حریف سرسخت محسوب می‌شویم که این موضوع کار ما را سخت‌تر کرده است.


وی درباره کواچ گفت: کواچ مربی بزرگی است و به والیبال روز دنیا مسلط است. خوشبختانه پس از یک سال حضور وی در تیم ملی هماهنگی خوبی بین او و بازیکنان ایجاد شده است.


بازیکن تیم ملی والیبال ایران اضافه کرد: اطمینان دارم تیم ملی والیبال امسال هم با موفقیت همه میدان‌های برون‌مرزی را ترک خواهد کرد. به اعتقاد من حساس‌ترین مسابقات انتخابی المپیک است که امیدوارم با کسب سهمیه برای والیبال ایران همراه شود تا ویترین افتخاراتمان را کامل کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب