دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرمربی خونه به خونه بابل: از داور مسابقه به دلیل فحاشی، شکایت می کنم

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: از محمدرضا اکبریان داور مسابقه دیدار تیم های سپیدرود و خونه به خونه، به دلیل فحاشی به دادگاه شکایت می کنم .
کد خبر : 115056

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از ایرنا، علیرضا مرزبان شامگاه جمعه در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و خونه به خونه بابل در مصاحبه مطبوعاتی پس از بازی افزود: تاکنون در مورد داوری مسابقات صحبت و اظهارنظری نکردم اما داور این دیدار به من فحاشی کرد و من از این برخورد داور به مراجع قانونی شکایت می کنم.
وی اظهار کرد: پس از اینکه داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود ما اعلام نکرد، من به او معترض شدم که محمدرضا اکبریان داور این دیدار، فحاشی کرد.
مرزبان ادامه داد: با توجه به این مسئله، من اعتراض خود را به بخش داوری فدراسیون فوتبال خواهم داد و همچنین از لحاظ حقوقی این توهین را پیگیری خواهم کرد تا مراجع قانونی در این مورد رسیدگی کنند.
سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل در مورد دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت نیز گفت: تیم ما در نیمه اول خوب ظاهر نشد و نتوانستیم بازی قابل قبولی را ارائه کنیم اما نیمه دوم بهتر بودیم.


علیرضا مرزبان اضافه کرد: اگر پنالتی ما در نیمه دوم گل می شد، می توانستیم حداقل به یک نتیجه تساوی دست یابیم اما این امر میسر نشد و در نهایت بازی را واگذار کردیم .
وی خاطرنشان کرد: در دقایق پایانی نیز سراپا حمله بودیم و برای ما فرقی نداشت که با چه نتیجه ای شکست می خوردیم چون هدف ما این بود که گل دوم را به ثمر برسانیم تا به یک نتیجه مساوی دست یایبم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و خونه به خونه بابل عصر جمعه در هفته پنجم ار رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود تیم سپیدرود خاتمه یافت .
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته