دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1394 - 08:14
در دیدار دانشگاهیان

فرماندار جیرفت: دانشگاه آزاد باید به سمت درآمدهای پایدار حرکت کند

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت باید به سمت درآمدهای پایدار حرکت کند و کارهای اقتصادی زودبازده را در مسیر حرکت خود قرار دهد که جایگزین شهریه شود.
کد خبر : 11500

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مجید خزاعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت به همراه معاونان، مسئولان و مدیران این واحد دانشگاهی در بهار سال 94 با احمد امینی روش فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.


امینی روش در این دیدار با ابراز رضایت کامل از عملکرد دانشگاه و با تقدیر از مدیریت این دانشگاه به خاطر عملکرد مناسب و رضایت‌مندی مردم و دانشجویان اظهار کرد: در سالی که گذشت دانشگاه بیشترین تعامل و همکاری را با فرمانداری شهرستان داشته است که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.


وی بیان کرد: ظرفیت یک شهرستان‌ایده آل دانشگاهی بودن آن است که پیرو آن این واحد دانشگاهی در کشور حرف برای گفتن دارد و به عبارتی می توان گفت که مقایسه آن با سایر دانشگاه های استان جفا خواهد بود.


امینی روش ایجاد انگیزه، ارائه خدمات بهتر، کاهش شهریه و بحث رفاه دانشجویان را از مواردی مطرح کرد که برای قشر دانشجو حائز اهمیت است.








خزاعی: در سال جدید با نامگذاری شعار دولت و ملت، همدلی و هم زبانی از سوی مقام معظم رهبری و همکاری صمیمانه مجموعه بزرگ فرمانداری جیرفت پارک علم و فناوری را به عنوان مرکز تولید علم به ثروت راه اندازی خواهیم کرد

فرماندار جیرفت در راستای همکاری های این نهاد دولتی با این واحد دانشگاهی پیشنهادهایی را نظیر برگزاری همایش آب و تغییر الگوی کشت به عنوان مثال کشت زعفران در منطقه جبالبارز را که هم اقتصادی است و هم اشتغالزا، به عنوان یک طرح اقتصادی مناسب ارائه کرد.


در ابتدای این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گزارشی کوتاه از فعالیت های انجام شده در سال 93 را ارائه کرد و گفت: بحمدالله سال جدید شروع خوبی با امید در دل مردم با موافقت هسته‌ای پیش‌آمده امیدواریم که روز به روز شاهد اقتدار و عظمت کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم.


وی افزود: در حوزه عمرانی ساختمان 5000 متری کتابخانه و آمفی تئاتر با پیشرفت حدود 85 درصدی طی 4 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و ساخت حرم شهدا با پیشرفت 92 درصدی طی 2 ماه آینده که به عنوان یک طرح فرهنگی زیارتگاه همه شیفتگان شهدا خواهد بود، در دست اقدام است.


رئیس واحد جیرفت بیان کرد: در راستای تولید علم و کسب مهارت های علمی و آموزشی جوانان جویای علم پنج رشته تحصیلی جدید برای اولین بار در شهرستان جیرفت در مقطع دکتری دایر شده که اکنون 7 دانشجو مشغول به تحصیل هستند.


خزاعی افزود: در سال 94 با راه اندازی رشته های دیگری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و همین طور تأسیس رشته‌های پرستاری و مامایی و انجام فعالیت‌هایی در زمینه اقتصاد و سرمایه گذاری می‌توان دانشگاه را از وابستگی به شهریه نجات داد.


خزاعی با اشاره به حوزه های مختلف علمی پژوهشی و فناوری اظهار کرد: حوزه پ‍ژوهشی واحد جیرفت در راستای اشاعه یادگیری علوم و فنون مختلف آموزشی در استان کرمان حرف اول را می زند و همچنین در حوزه معاونت مدارس سما از لحاظ آموزش و استقبال بی‌نظیر خانواده‌های دانش آموزان و آمار ثبت نامی در این مدارس نسبت به مدارس دیگر به عنوان گل سر سبد مدارس شهرستان شناخته شده و به طوری که در آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی گوی سبقت را از مدارس شهرستان ربوده ایم که مورد اذعان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جیرفت است.


خزاعی خطاب به فرماندار جیرفت گفت: در سال جدید با نامگذاری شعار دولت و ملت، همدلی و هم زبانی از سوی مقام معظم رهبری و همکاری صمیمانه مجموعه بزرگ فرمانداری جیرفت پارک علم و فناوری را به عنوان مرکز تولید علم به ثروت راه‌اندازی خواهیم کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: مجید خزاعی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته