دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1395 - 14:00

برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم های رده سنی پایه کاراته

در پایان مرحله دوم از رقابت‌های انتخابی تیم های رده سنی پایه در هر وزن دو کاراته به اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راه پیدا کردند.
کد خبر : 114975

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از مهر، رقابتهای کاراته قهرمانی نوجوانان ، جوانان و امید آسیا آبان ماه در اندونزی برگزار خواهد شد و فدراسیون کاراته بعد از انتخاب کادر فنی این تیم ها، با برگزاری دو مرحله رقابتهای انتخابی بین مدعیان ، نفرات راه یافته به اردوی آماده سازی را معرفی کرد.


بر همین اساس پنجشنبه ۱۱ مهرماه رقابتهای انتخابی در سه رده سنی برگزار شد. در رده سنی زیر۲۱ سال و در وزن ۵۵-کیلوگرم علی صفدریان، مهرداد و علی مسکینی، در وزن۶۰ – کیلوگرمامیر رضا میرزایی، مهدی رحیمی نژاد و میثم ادهمی، در وزن ۶۷- کیلوگرم امیر حسین سهرابی، الیاس محمدزاده، رضا عنایتی و علیرضا شیرصفت، در وزن ۷۵- کیلوگرم، آرش علی نژاد، .سیدرضا خوش کلام و میلاد بهمنی، در وزن ۸۴- کیلوگرم اردلان گیلانپور، محمد قاهری، صالح اباذری و امیرحسین درویشی، در وزن ۸۴+کیلوگرم مهدی قراری زاده، صادق سنچولی و کوشا تیموری جواز حضور در اردو را کسب کردند.


همچنین در رده سنی جوانان و در وزن ۵۵-کیلوگرم ، فرید مقدم و علیرضا خمسه ، در وزن ۶۱-کیلوگرم، آرش مرادی، محمد طاها عبدالهی، در وزن ۶۸-کیلوگرم امین ساکت ، یحیی شهگل و سیدعلی کریمی، در وزن ۷۶-کیلوگرم علیرضا نجاتی، همایون اکبرزاده و در وزن ۷۶+کیلوگرم مجید نیکوهمت، حمیدرضا نجاتی، و باربد صداقت راهی اردوی آماده سازی شدند.


ضمن اینکه در رده سنی نوجوانان و در وزن ۵۲-کیلوگرم، پوریا اقدسی، سپهر حسن شاهی و سیدافشین موسوی ، در وزن ۵۷-کیلوگرم ، علیرضا رضایتی ، مهرداد مستحسن و آروین آدوست ، در وزن ۶۳-کیلوگرم محسن مهدی پور و حسین صالحی ، در وزن ۷۰-کیلوگرم امیررضا خوش رفتار و مهران شیرافکن، در وزن ۷۰+کیلوگرم علی بخشی و نوید محمدی با برتری مقابل رقبای خود راهی اردو شدند.


اردو آماده سازی تیم های رده سنی پایه از ۱۸ شهریور ماه آغاز می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب