دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1394 - 07:53

انتصاب سرپرست حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی واحد گرمسار

در حکمی از سوی دکتر طاهره میرساردو، فخرالدین احمدی، سرپرست حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی واحد گرمسار شد.
کد خبر : 11494

به گزارش خبرنگار آنا، سرپرست واحد گرمسار در این حکم با اشاره به موافقت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با این انتصاب آورده است: با توجه به شایستگی ها و توانمندی جنابعالی به موجب این حکم به مدت سه ماه به عنوان سرپرست حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی واحد گرمسار منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال با صداقت کاری، امانت داری و قانون مندی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی موفق و موید باشید.


همچنین دکتر میرساردو در نامه ای از خدمات و فعالیت های دکتر طاهره چالدره در مدت تصدی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد گرمسارتقدیر و تشکر کرد.


فخرالدین احمدی از سال 1382 عضو هیات علمی واحد گرمسار است و دارای سوابق اجرایی همچون کارشناس نظارت و ارزشیابی فرهنگی معاونت فرهنگی، کارشناس مسئول مناطق 10-7-5-3 و1 معاونت فرهنگی،کارشناس آموزش فرهنگی، دبیر کمیته برنامه‌ریزی آموزش فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، مدیر گروه رشته های مدیریت آموزشی و آموزش ابتدایی و عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و دبیر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی واحد گرمسار را در کارنامه خود دارد.


وی همچنین 4 کتاب آموزشی تالیف و 14 مقاله و مشاوره پایان‌نامه کارشناسی ارشد را در کارنامه پژوهشی خود ثبت کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته