دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1395 - 10:30

برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا؛ جودوکاران در رشت اردو زدند

مرحله نهایی اردوی آماده سازی تیم جودو جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا روز گذشته در رشت آغاز شد.
کد خبر : 114906

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از مهر، هفدهمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای ۲۰ و ۲۱ شهریورماه به میزبانی شهر گوجی هند برگزار می‌شود و تیم جودوی کشورمان برای حضور در این مسابقات بامداد روز سه شنبه ۱۶ شهریورماه برای حضور در این رقابت‌ها راهی هند می‌شود.


بر این اساس مرحله نهایی اردوی آماده‌سازی جودوکاران جوان با حضور هر هشت جودوکار اعزامی از روز پنجشنبه یازدهم شهریورماه در رشت آغاز شد. جوانان جودو چهار روز در رشت تمرین می‌کنند و سپس به تهران باز خواهند گشت.


محمد رشنونژاد از خوزستان در وزن ۵۵- کیلوگرم، محمدرضا صدیقی از البرز در وزن ۶۰- کیلوگرم، علیرضا خجسته از البرز در وزن ۶۶- کیلوگرم، مهدی فتحی پور از فارس در وزن ۷۳- کیلوگرم، سبحان رسولی از تهران در وزن ۸۱-کیلوگرم، رضا رضایی از تهران در وزن ۹۰- کیلوگرم، رامین صفویه از قزوین در وزن ۱۰۰- کیلوگرم و حمیدرضا ملک زاده از تهران در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم جودوکاران حاضر در این اردو هستند.


تیم جودو جوانان ایران در دوره قبل در تایلند با یک مدال طلا و چهار برنز موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا شد. رامین صفویه مدال طلا را در آن مسابقات کسب کرده بود. ضمن اینکه رشنونژاد، فتحی پور، رشیدی و نیک اقبال هم چهار نشان برنز به‌دست آوردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته