دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌و‌گو با آنا عنوان کرد:

تهران خنک می‌شود/ کاهش نسبی دمای هوا در اغلب مناطق کشور

کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش نسبی دمای وای کشور خبر داد و گفت: امروز بعد از ظهر احتمال بارش پراکنده در تهران وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود برای فردا دمای هوای تهران 2 درجه کاهش پیدا کند.
کد خبر : 114814

امین‌حسین نقشینه در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به وضعیت‌‌ آب‌وهوای کشور طی روزهای آینده، اظهار کرد: بعد از ظهر امروز (پنج‌شنبه) تا اوایل شب یک جریان شمالی روی دریای خزر تقویت خواهد شد، بنابراین سرعت وزش باد امشب تا صبح فردا در استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل افزایش پیدا خواهد کرد و در این استان‌ها شاهد رگبار، رعد و برق و باد خواهیم بود.


وی افزود: روزهای جمعه و شنبه در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل و ارتفاعات البرز، شمال شرق و برخی نقاط شمال غرب کشور بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.


کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه یادآور شد: برای روز جمعه در شمال غرب کشور و استان‌هایی از قبیل خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و مناطقی از سمنان بارش باران گزارش شده است. هم‌چنین در زاگرس میانی و مرکزی شامل استان‌های اصفهان، جنوب یزد، مناطقی از فارس و کرمان نیز رگبار پراکنده گزارش شده است که در روز شنبه از شدت آن کاسته خواهد شد.


نقشینه خاطرنشان کرد: امروز بعد از ظهر احتمال بارش پراکنده در تهران وجود دارد و ‌بینی می‌شود برای فردا دمای هوای تهران 2 درجه کاهش پیدا کند و به 36 درجه برسد و روز شنبه نیز هوا خنک‌تر از جمعه خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته