دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1394 - 16:14
مدیر اداری واحد کرمانشاه به آنا خبر داد

بیش از 5000 نفر شب اقامت میهمانان نوروزی در واحد کرمانشاه

مدیر اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: این واحد دانشگاهی در ماه‌های پایانی سال 93 اقدام به راه‌اندازی مهمانسرای مناسب برای استفاده همکاران از سراسر کشور کرد.
کد خبر : 11452

بهزاد باقری در گفت‌وگو با خبرنگار آنا از اسکان بیش از 5000 نفر شب اقامت مهمانان نوروزی در واحد کرمانشاه خبر داد و افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب و تاریخی بودن استان کرمانشاه استقبال همکاران سایر واحدهای دانشگاهی اعم از استاد و کارمند در ایام نوروز سال 94 از این استان قابل پیش بینی بود.


وی ادامه داد: به همین منظور واحد کرمانشاه در ماه های پایانی سال 93 اقدام به راه اندازی مهمانسرای مناسب جهت استفاده همکاران از سراسر کشور کرد و در تعطیلات نوروز با اسکان این تعداد از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی افتخار خدمتگزاری به همکاران را داشت.


باقری اظهار کرد: در این مدت واحد کرمانشاه با بیش از 95 درصد از درخواست های ارسالی همکاران از سراسر کشور موافقت کرد و با تجهیز مناسب برخی از کلاس ها و نمازخانه های واحد شرایط استفاده همکاران سایر واحدها که بدون درخواست قبلی، تقاضای اسکان داشتند فراهم شد و می توان گفت 100 درصد تقاضاهای حضوری همکاران مراجعه کننده مورد اجابت قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته