دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1394 - 15:28
در گفت‌و‌گو با آنا؛

وکیل علی مطهری: خبر متهم شدن راننده تاکسی مطهری صحت ندارد

وکیل علی مطهری با تکذیب خبر متهم شدن راننده تاکسی حامل موکلش به هنگام تعقیب و گریز با نیروهای خودسر در شیراز و آسیب رساندن به چند نفر از موتور‌سواران، گفت: من شخصا در جلسه حضور داشتم و به هیچ وجه صحبتی در‌باره متهم شدن راننده تاکسی زده نشده است.
کد خبر : 11437

مصطفی ترک همدانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی آنا با تکذیب خبر متهم شدن راننده تاکسی حامل علی مطهری به آسیب رساندن به چند نفر از موتور‌سواران حمله کننده به تاکسی اظهار کرد: شخصی که با روزنامه ایران مصاحبه کرده دچار اشتباه شده است.


وی افزود: من شخصا در جلسه حضور داشتم و به هیچ وجه صحبتی در‌باره متهم شدن راننده تاکسی مطهری زده نشد.


وکیل مطهری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پرونده مطهری در چه مرحله‌ای است، بیان کرد: پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی به سر می‌برد و دادسرا در حال رسیدگی به پرونده است.


ترک همدانی در خصوص افراد دستگیر شده مرتبط با این پرونده عنوان کرد: در خصوص این پرونده عده‌ای دستگیر شدند و هنوز عده دیگری دستگیر نشده‌اند. از افراد دستگیر شده گروهی با قرار وثیقه و گروهی دیگر با قرار کفالت آزاد شده‌اند.


وی درباره شکایت مطهری از دانشگاه شیراز اضافه کرد: آقای مطهری اعلام کردند شکایتی از دانشگاه شیراز ندارند و بنده هم همین موضوع را به دادستان شیراز اعلام کردم.


وکیل مطهری با اشاره به اینکه تحقیقات به خوبی توسط دادستان و دستگاه قضایی در حال انجام است، یادآور شد: آقای یزدانیان دادستان شیراز جسارت خاصی را در پیگیری این پرونده به خرج داده اند و با توجه به اینکه ممکن است کسانی پشتیبانی یا دخالت‌های بی‌موردی انجام دهند ایشان بدون اجازه دخالت به این افراد در حال پیگیزی کامل پرونده هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته