کتاب «داستانهایی از جنس مدیریت » راهی بازار نشر کتاب شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دهقانی درباره این کتاب گفت: «داستان و حکایت بهترین روش در انتقال مفاهیم و نظریههای مدیریتی است و منظور از تألیف این کتاب انتقال مفاهیم و تئوریهای مدیریت در قالب داستانهای کوتاه و الگوبرداری از قرآن و زندگی انبیاء و تاریخ است.»
این عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد با توجه به فهرست بندی کتاب تألیف شده اظهار کرد: «کتاب دارای سه بخش فهرست موضوع از منظر مسائل مدیریت، بخش بندی با عنوانهای بر حسب حروف الفبا و بخش آخر که به تستهای روانشناسی و شخصیت شناسی اختصاص دارد و مدیران میتوانند با پاسخگویی به تستها و آزمون های مندرج در این کتاب میزان خلاقیت در مدیریت و توانایی خود را در برابر مشکلات مدیریتی بسنجند.»
این کتاب با نثری دلنشین در 188 صفحه تألیف و توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی یزد به چاپ رسیده است.
انتهای پیام/