دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 شهريور 1395 - 11:19

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: چشمان بیدار پدافند، آرامش و امنیت را به کشور هدیه می‌کند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز قدرت بازدارندگی ایران اسلامی در حدی است که هیچ دشمنی جرأت تهدید کشور عزیزمان را نداشته و نخواهد داشت.
کد خبر : 114159

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پیام خود به مناسبت هشتمین سالگرد تأسیس قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) آورده است: دهم شهریور ماه هر سال یادآور تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) است که در سال 1387با فرمان تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معزز کل قوا به شکلی نوین پا به عرصه وجود نهاد.


این قرارگاه با داشتن کارکنانی با ایمان، مستحکم و دارای اراده‌ای خلل ناپذیر در طول سال‌های پر فراز و نشیب دفاع مقدس نیز ضربات جبران ناپذیری را به دشمنان وارد آورده و با خلق حماسه‌هایی عظیم و به‌ یادماندنی در دَهها عملیات بزرگ مانند عملیات والفجر 8 و همچنین رشادت و شهادت دلیرمردان سایت سوباشی برگ‌های زرینی را به تاریخ سراسر حماسه ملت ایران افزوده است.


حجت‌الاسلام آل هاشم در ادامه پیام خود، پدافند را یکی از ارکان اصلی تأمین امنیت و خط مقدم دفاع از کشور دانسته و افزوده است: قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) بعنوان متولی اصلی دفاع از آسمان ایران اسلامی دارای جایگاه رفیعی است و همواره چشمان بیدار پدافند، آرامش و امنیت را به کشور هدیه می‌کند.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، پیشرفت‌های چشمگیر و دستاوردهای بزرگ علمی، تحقیقاتی، آموزشی و عملیاتی قرارگاه پدافند هوایی را مرهون مجاهدت‌های فراوان و همکاری نزدیک با مراکز علمی و تحقیقاتی در سایه تجارب ارزشمند سال‌های دفاع مقدس دانست و افزود: امروز قدرت بازدارندگی ایران اسلامی در حدی است که هیچ دشمنی جرأت تهدید کشور عزیزمان را نداشته و نخواهد داشت.


وی در ادامه پیام خود با اشاره به شهدای گرانقدر پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس، آرامش، امنیت و ثبات کشور را حاصل از خودگذشتگی و نثار جان شهدا قلمداد کرده و گفته است: ما مدیون از جان گذشتگی‌های شهدا، جانبازان و خانواده‌های آنان هستیم.


حجت‌الاسلام آل هاشم در پایان این پیام ضمن تبریک مجدد فرارسیدن هشتمین سالگرد تأسیس قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به آحاد فرماندهان، مسئولان، روحانیون و کارکنان ولایتمدار این قرارگاه، تداوم موفقیت های بدست آمده توسط پدافند هوایی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحقش، مقام معظم رهبری و فرماندهی معززکل قوا، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته