دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حذف پرونده‌های فیزیکی و تشکیل پرونده الکترونیکی دانشجویان با نرم افزار «سیدا 4» در واحد دزفول

کارگاه آشنایی با فرآیند ثبت‌نام غیرحضوری(اینترنتی) ویژه نرم‌افزار سیدا 4، برای دانشجویان ورودی سال95 واحدها و مراکز آموزشی استان با حضور معاونان آموزشی و پشتیبانان نرم‌افزار سیدا 4 در واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، در سالن اجتماعات شیخ مرتضی انصاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد.
کد خبر : 114106

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر ناصر سراج خرمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در کارگاه آشنایی با فرآیند ثبت‌نام غیرحضوری(اینترنتی) ویژه نرم‌افزار سیدا 4، با خوشامدگویی به اعضای شرکت کننده در این کارگاه از اهمیت عملی شدن فرآیند ثبت‌نام غیرحضوری (اینترنتی) سخن به میان آورد و نتیجه آن را صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های دانشگاه و داوطلب، این امر را امری مثبت در راستای تکریم ارباب رجوع دانست.


در این کارگاه که به منظور تسهیل امور و تکریم ارباب رجوع و با توجه به نیاز مبرم به حل معضلات و مشکلات موجود در امر ثبت نام وجود دارد، تلاش شد تا سیستم ثبت‌نام اینترنتی دانشجویان ورودی جدید پیاده سازی و تکمیل شود.


مهندس رسول بوذرجمهری، مسئول اتوماسیون آموزش واحد دزفول و پشتیبان سیدا 4 در استان خوزستان، هدف از راه‌اندازی امکانات این نرم‌افزار را تسهیل در ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید و رفع مشکلات موجود، همچنین حرکت بسوی حذف پرونده های فیزیکی و تشکیل پرونده الکترونیکی دانشجویان عنوان کرد.


وی مراحل انجام کار نرم افزار سیدا 4 را به سه بخش: دانلود اطلاعات دانشجویان ورودی جدید از سایت مرکز آزمون (Azmoon.net)


Convert اطلاعات و انتقال آن به نرم افزار سیدا4، بخش دانشجویی: ثبت‌نام و ارسال مدارک بصورت اینترنتی از سوی دانشجویان و بخش کارشناسان واحد که از سوی کارشناسان آموزش و حوزه نظام وظیفه انجام می شود، تقسیم کرد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته