دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 شهريور 1395 - 08:50

تایید مصدومیت مسی از سوی باشگاه بارسلونا

باشگاه بارسلونا تایید کرد مسی از ناحیه همسترینگ دچار آسیب شده است و احتمالاً بازی‌های آینده تیم ملی آرژانتین برای کسب سهمیه حضور در جام جهانی را از دست خواهد داد.
کد خبر : 114068

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، کاپیتان تیم ملی آرژانتین که پس از گفتگو با «ادگاردو بائوزا» مربی آرژانتین از تصمیمش مبنی بر بازنشستگی در بازی‌های ملی انصراف داد اما ممکن است بازی‌های آینده این تیم را به دلیل مشکلات آمادگی جسمانی از دست بدهد. پس‌ازاینکه باشگاه بارسلونا مصدومیت مسی از ناحیه همسترینگ را تایید کرد احتمال می‌رود این بازیکنان نتواند تیم ملی کشورش را در بازی مقابل اروگوئه و ونزوئلا همراهی کند.تست‌های پزشکی مشخص کرد که همسترینگ پای چپ مسی دارای آسیب‌دیدگی است، بااین‌وجود او برای پیوستن به هم‌تیمی‌هایش به آرژانتین سفر خواهد کرد.این در حالی است «لیونل مسی» یکشنبه در پیروزی یک بر صفر بارسلونا در برابر اتلتیکو بیلبائو نمایش خوبی ارائه داد.


مسی پیش‌ازاین پس از شکست در ضربات پنالتی مقابل شیلی در فینال کوپا آمریکا که برای بار دوم اتفاق می‌افتاد از دنیای فوتبال ملی خداحافظی کرد اما بعدازآن از تصمیم خودش منصرف شد. او قبول کرده بود تا در بازی مقابل اروگوئه که روز جمعه برگزار خواهد شد به میدان برود و همچنین در رویارویی آرژانتین با ونزوئلا که در روز یکشنبه 17 شهریور برگزار خواهد شد برای تیم آرژانتین به میدان برود.


«ادگاردو بائوزا »در حال حاضر در غیاب مسی که ناشی از مصدومیت است، برای اولین بازی از «سرجیو آگوئرا» و نخاویر پاستور» در خط حمله استفاده خواهد کرد. آرژانتین در جایگاه سوم بین تیم‌های آمریکای جنوبی که در راه رسیدن به جام جهانی 2018 رقابت می‌کنند، قرار دارد. بدون احتساب دو بازی پیش رو آرژانتین 6 بازی انجام داده است.این تیم در مقابل بولیوی، شیلی و کلمبیا به پیروزی رسیده است، در برابر برزیل و پاراگوئه به نتیجه تساوی رضایت داده است و در برابر اکوادور نیز با شکست میدان مسابقه را ترک کرده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب