دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 شهريور 1395 - 17:57

کواکبیان : برخی فعالان سیاسی عضو حزب باد هستند

نماینده مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی با تاکید بر اینکه از صدر اسلام احزاب وجود داشته است، گفت: نباید فراموش کنیم که خانه احزاب ایران در دولت تدبیر و امید احیا شده است.
کد خبر : 114035

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در آیین و مراسم افتتاح خانه احزاب ایران اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که بعد از 38 سال انقلاب اسلامی به سمت نقش احزاب در عرصه‌های مختلف سیاسی پیش می‌رویم. 400 سال پیش ریشه حزب در کشورهای غربی ایجاد شد و حزب از صدر اسلام وجود داشته است اما آن طوری که باید و شاید باشد، به نقش احزاب در ایران تاکنون توجه نشده است.


وی در این باره اضافه کرد:در میان اصولگرایان و اصلاح‌طلبانی افرادی هستند که عضو حزب باد هستند.


کواکبیان با اشاره به اینکه خانه احزاب ایران در دولت تدبیر و امید احیا شده است، تاکید کرد: خوشبختانه آقای روحانی و وزارت کشور به نقش احزاب در عرصه‌های سیاسی ایران توجه جدی دارند و به همین دلیل احیای خانه احزاب جزء برنامه‌های اولویت‌دار دولت تدبیر و امید قرار گرفت.


این فعال سیاسی اصلاح‌طلب به چند نکته درباره احزاب اشاره کرد و افزود: باید به نقش احزاب در جامعه و کشور توجه شود و بدانیم که فعالان سیاسی و همچنین احزاب می‌توانند در میزان مشارکت عمومی تاثیرگذار باشند.


نماینده مردم تهران در مجلس دهم ادامه داد: امیدواریم از طرف دولت لایحه‌ای برای تخصیص بودجه به احزاب و همچنین خانه احزاب داده شود، من امیدوارم که همه احزاب در سراسر استان‌های کشور بتوانند در روند سیاسی کشورشان تاثیرگذار باشند، حتی اگر به این احزاب انتشارات، روزنامه، مجله یا رسانه‌ای هم اختصاص دهیم قطعا در روند مشارکت عمومی مردم در انتخابات تاثیرگذار خواهند بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته