دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرماندار دماوند در مراسم بازدید آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از دانشگاه آزاد اسلامی دماوند:

افتتاح 470میلیارد ریال پروژه در دماوند/ واحد دماوند و رودهن دو ظرفیت دانشگاهی شهر دماوند

فرماندار شهر دماوند از افتتاح 470 میلیارد ریال پروژه در هفته دولت در شهر دماوند خبر داد و توسعه گردشگری و حفظ محیط‌زیست را از اولویت فرمانداری در این شهر خواند.
کد خبر : 114007

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، ناصر محمودی‌فر، فرماندار شهر دماوند در مراسم دیدار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با مسئولان و کارکنان واحد دماوند گفت: «دولت تدبیر و امید در شرایطی کشور را به دست گرفت که قانون‌گذاری در شرایط نابسامانی بود. این دولت وارث دولتی قانون‌شکن با خسارت‌های مالی زیاد بود.»


او ادامه داد: «فرمانداری شهر دماوند تلاش کرد با ایجاد فرصت‌ها سیاست‌های دولت را اجرا کند و مبارزه با روند فزاینده ساخت و سازها و تخریب محیط‌زیست را در اولویت کاری قرار داد. پس از سه سال این روند، پیشرفت قابل توجهی داشته و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مشکلات به حداقل رسیده است.»


محمودی‌فر ادامه داد: «خدمات شهری نیز با عملکرد مناسب متصدیان دولتی پیشرفت داشته است. یکی دیگر از محورهای اصلی کار ما تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره 70درصدی بود که با وجود اعتبارات محدود و با مساعدت استاندار تهران این پروژه‌ها تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.»


فرماندار شهر دماوند به هفته دولت اشاره کرد و گفت: «در هفته دولت بالغ بر 470میلیارد ریال پروژه در این شهر افتتاح شد که در راستای فرصت‌سازی و ایجاد فضای مناسب برای توسعه دماوند و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری برای کاهش تصدی‌گری دولت و افزایش نقش مردم و بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است.»


او افزود: «با همکاری دستگاه‌های این شهرستان تلاش کردیم، اقتصاد تک‌محصولی را نسبت به ظرفیت‌های ویژه دماوند افزایش دهیم و با ایجاد کارگروه گردشگری و سرمایه‌گذاری در جهت توسعه پایدار و با توجه به اقتصاد مقاومتی گام برداشتیم.»


محمودی‌فر گفت: «دماوند یکی از 14 شهر نمونه گردشگری کشور است. 6 مرکز دانشگاهی دارد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و رودهن جزو ظرفیت دانشگاهی این شهرستان است. هم‌چنین 50هزار نفر در سال میزبان دماوند هستند بنابراین در تلاشیم اقتصاد دانش‌بنیان، حوزه صنعت و گردشگری را توسعه دهیم.»


فرماندار دماوند به مشکلات روستاهای اطراف این شهرستان اشاره کرد و گفت: «در 3 سال گذشته اختصاص اعتبار مناسب به روستاها زمینه سکونت و اشتغال روستاییان شهرستان دماوند را فراهم کرد که در راستای این موضوع کاهش بیکاری، افزایش بهداشت و درمان و شاهد جذب بودجه از طرف بخش خصوصی بوده‌ایم.»


او افزود: «فرمانداری به عنوان نماینده دولت در تلاش است با توجه به کمبود اعتبارات و محدودیت‌ها رفاه شهروندان این شهرستان را فراهم کند و برای ایجاد توسعه پایدار در منطقه و رفع نواقص و موانعی که از گذشته به جا مانده گام بردارد.»


محمودی فر در پایان ابراز امیدواری کرد خدمات فرمانداری به تحکیم نظام جمهوری اسلامی و رضایت عمومی منجر شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته