دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1394 - 14:21
معاون اطلاع رسانی روابط عمومی آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با آنا:

سطح هوشیاری دانش‌آموز مصدوم نیکشهری افزایش یافت/ وانت‌بار سرویس مدرسه محسوب نمی‌شود

معاون اطلاع رسانی روابط عمومی آموزش و پرورش با بیان اینکه 6 نفر از 13 دانش‌‌آموزی که در حادثه واژگونی وانت‌بار در نیکشهر زاهدان مصدوم شدند به مراکز درمانی ایرانشهر منتقل شدند، گفت: حال یک دانش‌آموز که وخیم بود بهبود یافته و از شب گذشته سطح هشیاری‌اش افزایش یافته است.
کد خبر : 11396

رسول پاپایی معاون اطلاع رسانی روابط عمومی آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی آنا با تاکید بر اینکه 13 دانش آموز در وانت بار واژگون شده در بخش بنت شهر نیکشهر در استان سیستان و بلوچستان حضور داشتند، اظهار کرد: 6 نفر از این دانش‌‌آموزان مصدوم شدند که حال یکی از آنها وخیم‌تر بوده است به همین علت وی را به مراکز درمانی ایرانشهر منتقل کردند.


معاون اطلاع رسانی روابط عمومی آموزش و پرورش تاکید کرد: آموزش‌‌و‌پرورش بارها به خانواده‌ها توصیه کرده است تا به هنگام گرفتن سرویس به ضوابط آیین نامه سرویس مدارس توجه و حداقل استاندارد ها را رعایت کنند.


وی با تاکید بر اینکه آیین‌نامه سرویس مدارس به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد تا سرویس مدارس وانت بار باشد، بیان کرد: سرویس واژگون شده متعلق به پدر یکی از دانش‌آموزان بوده است و خانواده ها به صورت اشتراکی از آن برای حمل ونقل فرزندانشان استفاده می‌کردند و به هیچ وجه به سرویس‌های آموزش و پرورش تعلق نداشته است.


به گزارش آنا پرویز کدخدایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر بنت گفت: طبق آمار اداره آموزش و پرورش منطقه بنت551 دانش آموز دختر و 317 دانش آموز پسر به وسیله 16 دستگاه خودروی وانت که اکثرا وانت پیکان هستند، در طرح روستا مرکزی جابه جا می‌شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته