دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سازندگان «پشت بام تهران» با سریالی تازه بازگشتند

سریال پربازیگر «لبخند رخساره» آخر هفته کلید می خورد + تصاویر

با پایان بخش عمده‌ای از مراحل پیش تولید، سریال پربازیگر «لبخند رخساره» آخر هفته جاری کلید خواهد خورد.
کد خبر : 113854

به گزارش گروه فرهنگی آنا به‌نقل از روابط عمومی پروژه، انتخاب بازیگران «لبخند رخساره» با پیوستن مهدی سلطانی به گروه تولید این سریال پایان یافت و بزودی تصویربرداری مجموعه در تهران آغاز خواهد شد.


ملودرام اجتماعی «لبخند رخساره» به کارگردانی بهرنگ توفیقی با فیلمنامه ای از سعید نعمت اله و به تهیه کنندگی زینب تقوایی جلوی دوربین می رود.سه ضلع مثلث طلایی که سال گذشته مجموعه «پشت بام تهران» را با همین عناوین برای شبکه یک ساختند و این سریال به گواه نظرخواهی برنامه «سه ستاره» شبکه سه در سال 94، جزو پربیننده‌ترین آثار نمایشی تلویزیون بود.


گروه بازیگران تا آخر هفته مشغول دورخوانی فیلمنامه خواهند بود و آخرین بازیگری که به گروه بازیگران مجموعه پیوست،مهدی سلطانی است که پیش از این در سریال های «دیوار»، «مادرانه» و «مدینه» با فیلمنامه ای از سعید نعمت اله همکاری کرده بود.


در خلاصه قصه سریال آمده است: هیچگاه دوری، دوستی نمی آورد و خانواده قصه لبخند رخساره قبل از آنکه دیر شود، به همدلی می رسند.


‎کامبیز دیرباز، بهناز جعفری، بهزاد فراهانی، مریم بوبانی، مجید نوروزی، علیرضا آرا، مجید واشقانی، حمید هدایتی، داریوش سلیمی، با معرفی درسا بختیاری و با حضور پریوش نظریه، آتیلا پسیانی و مهدی سلطانی گروه بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می دهند.


این مجموعه دومین همکاری بهرنگ توفیقی و سعید نعمت اله پس از سریال «پشت بام تهران» خواهد بود.


تصاویر ضمیمه خبر مربوط به جلسات دورخوانی فیلمنامه است.



انتهای پیام/

برچسب ها: بهرنگ توفیقی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته