دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 شهريور 1395 - 10:05
در گفت‌وگو با آنا؛

ابراهیم قاسمپور: تیم ملی کار سختی مقابل قطر دارد/ کی‌روش در انتخاب بازیکنانش اختیار تام دارد

کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران خودش بازی می‌کند که یک امتیاز برای ما محسوب می‌شود و اگر مشکلی پیش نیاید، شانس برد ما از قطری‌ها به مراتب بیشتر است.
کد خبر : 113785

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی فوتبال در اولین بازی دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی، پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف قطر می‌رود. قطری‌ها که در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری در فوتبال داشتند می‌توانند حریف جدی برای ملی‌پوشان ایران در اولین گام باشند.


ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی تیم ملی مقابل قطر در اولین گام دور دوم مسابقات انتخابی جام جهانی گفت: «قطر یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس است که در سال‌های اخیر سرمایه گذاری زیادی روی فوتبال کرده‌ است و با جذب بازیکنان مستعد از کشورهای دیگر و دادن تابعیت قطری به آنها توانسته است در فوتبال آسیا برای خودش جایگاهی پیدا کند.»


وی ادامه داد: «تیم ملی به طور حتم در بازی اول مقابل قطر کار سختی دارد. قطری‌ها سابقه شکست دادن ما در ورزشگاه آزادی را دارند و در بازی روز پنجشنبه هم برای برد به تهران می‌آیند. در بازی‌های قبلی که قطر در تهران مقابل ما بازی کرد با یک ترکیب بسته در زمین حاضر شد تا بتواند از ضدحملات به گل برسد و در بازی این هفته مقابل تیم ملی هم حتما از این تاکتیک استفاده خواهد کرد.»


کارشناس فوتبال در رابطه با بازی‌های تدارکاتی تیم ملی مقابل دو تیم کوچک ایتالیا برای آمادگی جهت حضور در رقابت‌های انتخابی جام جهانی بیان کرد: «همیشه تیم‌های بزرگ فوتبال بعد از دوران بدنسازی، بازی تدارکاتی با تیم‌های ضعیف را در دستور کار خودشان قرار می‌دهند تا بازیکنان بتوانند بدن خودشان را در شرایط مسابقه قرار دهند. اما اینکه همیشه یک تیم بخواهد با تیم‌های ضعیف بازی دوستانه برگزار کند اصلا به نفع آن تیم نخواهد بود. ما هم باید مثل کره‌ و ژاپن به فکر بازی با تیم‌های بزرگ دنیا باشیم تا بازیکنان تیم ملی در مقابل بازیکنان بزرگ فوتبال دنیا قرار بگیرند.»


قاسمپور در خصوص بازیکنان انتخابی کی‌روش و حذف نام چند بازیکن جوان لیگ برتری که در فصل گذشته جز پدیده‌های لیگ بودند افزود: «همیشه باید به انتخاب سرمربی یک تیم احترام گذاشت. کی‌روش هم سرمربی تیم ملی است و در انتخاب بازیکنانش اختیار تام دارد. هر مربی می‌خواهد تفکرات خودش را در تیمش پیاده کند و باید طبق آن بازیکنانی که با سیستم بازی‌اش هماهنگی دارند را انتخاب کند.»


وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی پنجشنبه ایران و قطر گفت: «همیشه اتفاقات و مسائلی در فوتبال رقم می خورد که نمی‌توان نتیجه بازی‌ها را پیش بینی کرد، اما تیم ملی در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران خودش بازی می‌کند که یک امتیاز برای ما محسوب می‌شود و اگر مشکلی پیش نیاید، شانس برد ما از قطری‌ها به مراتب بیشتر است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته