دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور اعضای شورای شهر و مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران:

برگزیدگان رویداد هنری بهارستان مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند

برگزیدگان رویداد هنری بهارستان در برنامه ای با عنوان «عصری با هنرمندان» مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.
کد خبر : 113702

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، در این مراسم که با حضور مسجد جامعی و مختاباد از اعضای شورای شهر، عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی، معاونین سازمان، هیات داوران و هنرمندان برگزار شد، برگزیدگان رویداد هنری بهارستان با اهدا لوح تقدیر، تندیس و جایزه نقدی مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.


در بخش عکاسی عمومی، فاطمه قاسمی، ماندانا شیر اوژن و اشکان به جو مقام اول تا سوم را کسب کردند، در بخش حرفه ای عکس نیز فهیم عزیزی، ندا اشرف جولایی و هامون نظیری مقاوم اول تا سوم را به دست آوردند؛ داوری این بخش به عهده سیف الله صمدیان، ساتیار امامی و ساعد نیکزات بود.


در بخش گرافیک هیات داوران متشکل از هما دلواری، بیژن صیفوری، حمیدرضا عبدلی، مجید کاشانی و پژمان رحیمی زاده چهار هنرمند را به عنوان نفرات برگزیده انتخاب کردند، علی اکبر بخشی، ساناز فخرآذری، حامد میرزامحمدی و مجید کشاورزی میاندشتی نفرات برگزیده این بخش بود. پیام بهاری، عبدالحمید زنگانه و مهرداد موسوی شایسته تقدیر شناخته شدند.


نسیم بهاری و مصطفی سلطانی زرندی در بخش نقاشی دیواری شایسته تقدیر شناخته شدند و محمدرضا احمدی منفرد، محمد اسماعیل اسکندری، رضا علیخانی، محمدرضا قربانی اقدم و مریم یادگاری برگزیدگان این بخش بودند، داوری بخش نقاشی دیواری به عهده محمدعلی بنی اسدی، خسرو خسروی جلودار، کیانوش غریب پور، علی ذاکری و کاظم چلیپا بود.


هیات داوران متشکل از سهند حسامیان، مجید حقیقی، محمد سالاریان، محمد رضا یزدی و علی اصغر گلناری در بخش هنرمحیطی و حجم فرزانه بهرام نوری، صفورا فدایی و محمد مظفری را شایسته تقدیر شناخت. زهرا رحیمی، شهیره فروغی، منصوره فیضی و نگین کاظمی نفراتی بودند که در بخش برگزیده شدند.


انتهای پیام/

برچسب ها: بهارستان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته