دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1395 - 15:24
فرماندار بهشهر عنوان کرد

دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر، زمینه مناسب برای رشد و توسعه و بالندگی علمی در شرق مازندران

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر به همراه سایر دستگاه‌های اجرایی، عملکرد چندساله خود را در معرض دید بازدید‌کنندگان در نمایشگاه دستاوردهای دولت قرار داد.
کد خبر : 113637

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نمایشگاه دستاوردهای دولت به همت فرمانداری شهرستان بهشهر در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌ها در پارک ملت شهرداری بهشهر برگزار شد.


سید خالق سجادی فرماندار بهشهر در مراسم افتتاح نمایشگاه که جمعی از مسئولان اداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی، نخبگان و استادان دانشگاه و جمع کثیری از مردم حضور داشتند، حضور پرشور دانشگاه آزاد اسلامی در این نمایشگاه را بیانگر توجه دانشگاه به توسعه علمی شهرستان و فراهم شدن زمینه مناسب برای رشد و توسعه و بالندگی علمی برای مشتاقان تحصیل در منطقه شرق استان مازندران دانست.


دکتر شیردل شهمیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر در این مراسم مشارکت در برگزاری نمایشگاه را موجب فراهم کردن بستر مناسب برای تعامل و همکاری بیشتر مراکز دانشگاهی و دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و گفت: «معرفی واقعی پتانسیل دانشگاه به سازمان‌ها، ادارات، خانواده‌ها و متقاضیان تحصیل از دستاوردهای این نمایشگاه خواهد بود.»


در حاشیه برگزاری نمایشگاه، مقدمات تفاهم‌نامه همکاری برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای هدایت تحصیلی و شغلی دانش‌آموزان قبل از ورود به دانشگاه با همکاری استادان دانشگاه و دبیران مدارس فراهم شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته