دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1394 - 16:18
میرساردو خبر داد

تشکیل شورای فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در واحد گرمسار

سرپرست واحد گرمسار در نخستین جلسه شورای معاونین در سال جدید با اشاره به تشکیل شورای فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری، خواستار استفاده بهینه از همه پتانسیل ها و ظرفیت های دانشگاه برای درآمدزایی و کاهش وابستگی به شهریه شد.
کد خبر : 11356

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر طاهره میرساردو با اشاره به موفقیت های چشمگیر واحد گرمسار در سال گذشته و عبور از بحران گفت: در سال جدید نیز همه باید در راستای اعتلای دانشگاه تلاش کنیم و موانع و مشکلات باقیمانده را مرتفع نمائیم.


میرساردو افزود: در راستای اهداف و سیاست های دانشگاه و بهره مندی از نظرات وایده های صاحب نظران، اساتید دانشگاه، پژوهشگران و نخبگان، شورای فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری در واحد گرمسار شکل خواهد گرفت و در خصوص درآمدزایی و کاهش وابستگی به شهریه فعالیت خواهد نمود.


وی گفت: با هدف استفاده بهینه از منابع و امکانات، سیاست های انقباضی و صرفه جویی درسال جدید نیز ادامه خواهد داشت و در خصوص اخذ مجوز و راه اندازی مرکز تحقیقات خانواده، مرکز تحقیقات قارچ و مرکز تحقیقات شتر مرغ نیز پیگیری های لازم انجام خواهد شد.


سرپرست واحد گرمسار با اشاره به برخی تغییرات در چارت سازمانی واحد گرمسار اظهار کرد: در راستای بهره مندی از ایده ها و توانمندی های همه همکاران واساتید و افزایش کارایی، برخی تغییرات جزئی نیز اعمال خواهد شد وانتظار دارم همه عوامل اجرایی دانشگاه در راستای اهداف و سیاست های دانشگاه از هیچ کوششی دریغ نکنند.


میرساردو راه اندازی شرکت های دانش بنیان را یکی از اولویت های واحد گرمسار در سال جدید برشمرد و گفت: در خصوص ایجاد شرکت های دانش بنیان ضمن ایجاد بسترهای مورد نیاز، حمایت های لازم را نیز انجام خواهیم داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته