دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1395 - 10:50

تنش در صحن مجلس/ مطهری: جایگاه نائب رئیسی ربطی به این ندارد که حرف حق را بیان نکنم

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مجلس گفت: جایگاه نائب رئیسی ربطی به این ندارد که من حرف حق را بیان نکنم.
کد خبر : 113506

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، در صحن علنی امروز خانه ملت، محسن کوهکن نماینده لنجان نسبت به نگارش نامه از سوی علی مطهری خطاب به وزیر دادگستری درباره ماجرای اعدام‌های دهه شصت اعتراض کرد و گفت مطهری نباید در جایگاه نائب رئیسی مجلس اقدامی کند که در رسانه‌های بیگانه انعکاس یابد.


در ادامه علی مطهری در پاسخ به این تذکر اظهار کرد: روشن است که شما متن نامه بنده را نخوانده‌اید و ان‌شاءالله شما آن را بخوانید. اینکه ما مسائل را با هم مخلوط کنیم کار درستی نیست. هر مسئله ای در جایگاه خودش باید حل شود. این طور نیست که ما فقط به یک بعد جامعه ببپردازیم.


وی ادامه داد: اینکه می‌گویید امام زیر سوال رفته‌اند؛ چه کسی گفته است؟ بحث درباره نحوه اجرای حکم امام(ره) بوده است که اگر کوتاهی‌هایی بوده است این‌ افراد توضیح بدهند.


مطهری افزود: اینکه می‌گویید بیگانگان از این نامه استفاده کرده‌اند، چه استفاده‌‌ای؟ به هرحال در خیلی از مسائل امام(ره)‌ یا مقام رهبری گاهی صحبت‌هایی کردند که رسانه‌های بیگانه تمجید کردند. موقعی که منشور هشت‌گانه امام(ره) درباره اینکه تجسس نکنید و یا شنود نگذارید، صادر شد، یک هفته رسانه‌های بیگانه از امام(ره) تمجید می‌کردند و این دلیل نمی‌شود که امام مخالف نظام بوده است.


به گزارش آنا محمدعلی پورمختار، نماینده کبودرآهنگ نیز با فریادهای خود و سر دادن شعار مرگ بر منافق به نامه علی مطهری در خصوص اعدام‌های سال 67 اعتراض کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته