دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1394 - 13:57
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان:

فرهنگ از مهم‌ترین ابعاد توسعه‌یافتگی هر کشور است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در مراسم معارفه معاون فرهنگی اجتماعی این واحد دانشگاهی، گفت: فرهنگ به عنوان یکی از مهم‌ترین ابعاد اجتماعی در راستای توسعه‌یافتگی هر کشور محسوب می‌شود.
کد خبر : 11345

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سیدمحمدرضا حسینی طباطبایی با آرزوی بهروزی و موفقیت برای مجموعه عظیم دانشگاه آزاد اسلامی در سال 94، افزود: دانشگاه در حوزه فرهنگ وظیفه‌ای سنگین بر دوش دارد و تلاش‌ها در این حوزه باید با دقت نظر بیشتر و آکادمیک‌تر صورت پذیرد.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان نقش دانشگاه را در زمینه وحدت و هم‌زیستی بسیار پررنگ برشمرد و عنوان کرد: دغدغه فرهنگی یک مسئله برای همه‌ی کارکنان است و امیدواریم با تلاش و کوشش همه‌ی کارکنان در سال جدید کارنامه‌ای درخشان در حوزه فرهنگی داشته باشیم و بتوانیم برای دیگر مراکز آموزش عالی به عنوان یک الگو شناخته شویم.


مسعود اکبری‌زاده هم با قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان بیان کرد: استان سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی در حوزه فرهنگ است و مهمترین وظیفه مسئولان فرهنگی در دانشگاه ترغیب و تشویق اساتید، کارکنان و دانشجویان برای فعالیت هرچه بیشتر در این حوزه است.


معاون فرهنگی واحد زاهدان، تبیین ارزش های فرهنگی‌ مناسب، انجام طرح‌های فرهنگی ماندگار و توسعه آن در سطح دانشگاه را از مهمترین برنامه‌های حوزه معاونت فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: پرورش و توسعه فرهنگ منطقه و حاکم شدن ارزش‌های فرهنگی از اهداف متعالی دانشگاه آزاد اسلامی در این استان است.


بر اساس این گزارش تا پیش از این واحد زاهدان دارای دفتر فرهنگ اسلامی بود که از سوی حجت الاسلام محمد راهداری اداره می شد و با تغییرات صورت گرفته و تجمیع واحد علوم تحقیقات و مرکز استان، اکنون معانت فرهنگی اجتماعی در این واحد با مسئولیت مسعود اکبری‌زاده ایجاد و فعالیت خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته