دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1395 - 08:07
در گفت‌وگو با آنا؛

خوردبین: خوشحالم رضاییان به پرسپولیس برگشت/ فرقی نمی کند در کدام استادیوم بازی می‌کنیم فقط امنیت می‌خواهیم

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: برای پرسپولیس فرقی نمی‌کند در کدام استادیوم با حریفان خود بازی دارد. فقط باید ورزشگاه امنیت کافی را داشته باشد.
کد خبر : 113433

محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص راه حلی که برای بازی کردن رامین رضاییان در پرسپولیس پیدا شده، گفت: «خوشحالم که شرایطی حاصل شده تا این بازیکن ملی پوش به آغوش خانواده خود بازگردد. او متوجه اشتباهی که کرده بود، شده و حالا قصد دارد تا جبران مافات کند. ما هم باید راهی پیدا می کردیم تا او بتواند به پرسپولیس کمک کند. هر چه باشد ما به این بازیکن نیاز داریم.»


وی در مورد اینکه چگونه برانکو راضی شد تا رضاییان به ترکیب 25 نفره پرسپولیس بازگردد، بیان داشت: «برانکو مخالف بازگشت رامین نبود. او مربی حرفه ای است و حرفی که می زد، کاملا منطقی بود. برانکو نمی توانست یکی از بازیکنان خود را بدون دلیل موجه کنار بگذارد. او همه شاگردانش را خودش انتخاب کرده بود و رضاییان هم نخواسته بود که در پرسپولیس بماند. وقتی رامین تصمیم گرفت به پرسپولیس بیاید و به اشتباه خود اعتراف کرد، برانکو جای خالی نداشت و نمی‌شد بازیکنی را بیرون کند. در نهایت قرار شد تا رضاییان به جای گولچ بیاید و او هم در تیم بماند و در لیگ قهرمانان آسیا به ما کمک کند.»


سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص اینکه وی اعلام کرده بود، پرسپولیس هتل خود در تبریز را هم رزرو کرده اما بهروان رئیس کمیته مسابقات اعلام کرده بازی در استان دیگری برگزار می شود، بیان داشت: «ما آمادگی بازی در زمین اختصاصی تراکتورسازی را داریم. برای پرسپولیس فرقی نمی کند در کدام استادیوم با حریفان خود بازی می کند. فقط باید ورزشگاه امنیت کافی را داشته باشد. بقیه مسائل از نظر ما مهم نیست. امنیت بازی بر عهده تراکتورسازی است و اگر نمی تواند این امنیت را در تبریز برقرار کند، ما در ورزشگاهی بازی خواهیم کرد که مشکلاتی نظیر اتفاقات اهواز برایمان رخ ندهد.»


خوردبین در مورد اینکه پرسپولیس این فصل از داوری لطمه نخورده است، تصریح کرد: «ما همان طور که دوست نداریم داور به ضرر ما سوت بزند، علاقه ای هم نداریم که داور به سود ما هم قضاوت کند. حرف ما این بود که فصل پیش اگر آن اشتباهات رخ نمی داد پرسپولیس به قهرمانی لیگ برتر می رسید. امیدوارم در ادامه داوران دچار اشتباه خاصی نشوند و پرسپولیس بدون مشکل بازی های خود را برگزار کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته