دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1395 - 19:36
عصر امروز

مجموعه پارک‌آبی «رویاهای آبی» واحد شهرضا با حضور دکتر میرزاده به بهره‌برداری رسید + تصاویر

مجموعه پارک‌آبی «رویاهای آبی» دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا در سفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به استان اصفهان و بازدید از این واحد دانشگاهی، به بهره برداری رسید.
کد خبر : 113411

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حمید میرزاده که برای شرکت در یازدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به این استان سفر کرده است، پس از حضور در نشست هم اندیشی با نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و برگزاری یازدهمین جلسه هیات امنای استان، برای افتتاح و بازدید از پروژه های عمرانی و دانش بنیان واحد شهرضا به این شهر رفت.





رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز در ابتدای ورود به واحد شهرضا مورد استقبال حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی امام جمعه شهرضا، محسن گلابی فرماندار، سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ امیرخانی فرمانده نیروی انتظامی شهرضا، معاونان فرماندار و جمعی از مسئولان دانشگاهی و شهرستان قرار گرفت و یادمان شهدای گمنام این واحد را افتتاح کرد.


میرزاده پس از اهدای گل و قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام آرمیده در شهرضا، مجموعه استخر و پارک‌آبی «رویاهای آبی» واحد شهرضا را به بهره‌برداری رساند و از مجموعه ورزشی این واحد بازدید کرد.


مجموعه پارک آبی و استخر سرپوشیده این واحد دانشگاهی، در زیربنایی به مساحت 3800 مترمربع و با امکاناتی همچون سرسره‌های تفریحی، جکوزی، سونای خشک و بخار با هزینه‌ معادل 10 میلیارد تومان راه‌اندازی شده است.





میرزاده سپس از غرفه های محصولات دانش‌بنیان واحد شهرضا همچون تولید روغن سویای اپوکسی شده، تولید آنتی فوم‌های خوراکی، تولید لفافه‌های ضد خوردگی، تولید تخت‌های هوشمند بیمارستانی، تولید دستگاه هموسیلر، تولید دستگاه الکتروکوتر، تولید دستگاه تنظیم باد اتواتیک مخازن تحت فشار و تولید محصولات گیاهان دارویی (از مرحله تولید و بسته‌بندی تا اسانس‌گیری) بازدید و با مسئولان این غرفه‌ها گفت‌وگو کرد.



به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا 29 هسته فناور و 9 محصول دانش‌بنیان دارد. 5 هسته فناور این واحد به شرکت دانش‌بنیان تبدیل شده و در مرکز رشد این واحد مستقر است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته