دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1395 - 17:43

نماینده ژاپن برابر بانک سرمایه تسلیم شد

تیم بانک سرمایه با شکست نماینده ژاپن خود را به قهرمانی اسیا نزدیک‌تر کرد.
کد خبر : 113401

به گزارش گروه ورزشی آنا، درآغاز مرحله دوم رقابت‌های والیبال باشگاه‌های آسیا تیم بانک سرمایه با برد 3 بر یک بر تویودا نماینده ژاپن با امتیازات 28 بر 26، 25 بر 18 ،23 بر 25 و 25 بر 13، نخستین قدم در مرحله دوم رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا را محکم برداشت.


مصطفی کارخانه در ست اول ترکیب لوکاس ژیگادلو، چاچیچ، سید محمد موسوی، شهرام محمودی، میلاد عبادی پور و فرهاد ظریف را به میدان فرستاد. آندرس کریستیانسون سرمربی سوئدی تویودا هم بالاخره از ایگور بازیکن خارجی اش رونمایی کرد. بازیکنان تویودا تایم اول فنی را گرفتند اما وقتی کار گره خورد کارخانه با آوردن مهدی مهدوی به جای لوکاس روند بازی را تغییر داد و حتی میلاد عبادی پور به خاطر اعتراض به داور کارت زرد گرفت اما ماراتن ست اول 28 بر 26 به سود بانک سرمایه تمام شد.


در ست دوم مهدی مهدوی پاسور تیم همچنان در ترکیب ماند. در این ست سفید و قرمزپوشان تویودا از تیم بانک سرمایه پیش افتادند اما بازیکنان بانک سرمایه خیلی زود جبران کردند و با اسپک ها ودفاع های روی تور تماشاگران را به وجد آوردند. با اینکه هر دو استراحت فنی بازی را ژاپن گرفت، اما بانک سرمایه 25 بر 18 تویودا را شکست داد تا تکلیف برنده در ست دوم مشخص شود.


در ست سوم بازیکنان کارخانه تا امتیاز 10 بر 8 جلو بودند اما با اشتباهاتشان برتری را از دست دادند که مهدوی با لوکاس پاسور دوم تعویض شد. ژاپن در امتیاز 20 بر 17 پیش افتاد، با این حال بازیکنان سرمایه اختلاف را کم کردند اما در نهایت تویودا در این ست با نتیجه 25 بر 23 به پیروزی رسید.


در ست چهارم در امتیاز 2 بر یک بانک سرمایه پیش افتاد اما با اختلاف نظر داور اول با داور دوم بر سر اعلام خطا، یک امتیاز به جمع امتیازات ایران اضافه شد که ایگور بازیکن خارجی تویودای ژاپن اعتراض کرد و کارت زرد و قرمز گرفت و امتیاز چهارم به ایران داده شد تا ایران 4 بر یک پیش بیفتد. در این ست بازیکنان تویودا هرچه به آب و آتش زدند نتوانستند جبران کنند و بالاخره با امتیاز 25 بر 13 تسلیم ش


انتهای پیام/

برچسب ها: بانک سرمایه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته