دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1395 - 15:52

اولین رالی گردشگری بانوان کشور در سعدآباد استارت خورد

صبح روز پنجشنبه 4 شهریور ماه اولین رالی گردشگری بانوان کشور با حضور بیش از بیست خودرو در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد استارت خورد.
کد خبر : 113355

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی سعدآباد، این مسابقه با هدف معرفی مناطق گردشگری کمتر انتخاب شده کشور، از در زعفرانیه مجموعه سعدآباد آغاز و پس از عبور از استان‌های البرز و قزوین و بازدید از سایت‌های گردشگری این استان‌ها، در استان زنجان پایان می‌پذیرد.


بنا بر این گزارش رالی مذکور مسابقه مهارت و نقشه‌خوانی است که با مشارکت مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، شرکت هلدینگ فلامینگو و کانون اتومبیل‌رانی و جهانگردی ایران برگزار می‌شود.


همزمان با این رالی، جشنواره رالی بانوان کشور شامل نیز با بیش از 50 غرفه از فعالیت‌های بانوان هنرمند، غرفه‌های موسیقی، خطاطی، نقاشی، سفالگری، غرفه‌های گل و گیاه، لباس های محلی، اقلام خانگی تولید شده توسط بانوان، انواع شیرینی های خانگی و... و همچنین فستیوال غذاهای محلی، چایخانه سنتی با لباس های محلی و دمنوش های ایرانی و برنامه‌های ویژه کودکان شامل گریم و عکاسی و نیز برنامه زنده و استیج با اجرای هم‌نوازی بانوان هنرمند، مسابقه، برنامه های طنز، تئاتر و سایر برنامه های هنری از تاریخ 2 تا 7 شهریور ماه ساعت 15 تا 23 در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب