دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1395 - 14:26
به مناسبت ترجمه جدید کتاب صد صال تنهایی

بررسی آثار «گابریل گارسیا مارکز» در فرهنگ‌سرای ملل

به مناسبت ترجمه جدید کتاب صد سال تنهایی آثار و کتاب‌های «گابریل گارسیا مارکز» در تاریخ 7 شهریور در فرهنگ‌سرای ملل معرفی و بررسی می‌شود.
کد خبر : 113305

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ملل؛ این نشست دومین نشست از سری نشست‌های کانون نویسندگان ملل است که با حضور اسدا... امرایی و کاوه میرعباسی (مترجم کتاب صد سال تنهایی) از ساعت 17 تا 19 برگزار می‌شود و به بررسی و معرفی آثار «گابریل گارسیا مارکز» می‌پردازد.


گفتنی است؛ مارکز در سال ۱۹۲۷ با نام کامل «گابریل خوزه گارسیا مارکز» متولد شد و پدربزرگ و مادربزرگش او را در شهر فقیر آراکاتاکا در شمال کلمبیا بزرگ کردند. در سال ۱۹۶۵ شروع به نوشتن رمان صد سال تنهایی کرد و آن را در سال ۱۹۶۷ به پایان رساند. او در سال ۱۹۸۲ برای این رمان، برنده جایزه نوبل ادبیات شد.تمام نسخه‌های چاپ اول صد سال تنهایی به زبان اسپانیایی در همان هفته اول کاملاً به فروش رفت. در ۳۰ سالی که از نخستین چاپ این کتاب گذشت بیش از ۳۰ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته و به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده است.


علاقمندان جهت شرکت در این برنامه می توانند به نشانی بزرگراه صدر، خیابان قیطریه، بوستان قیطریه ، فرهنگ‌سرای ملل مراجعه کنند و یا با شماره 22671718 تماس بگیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته