دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1395 - 16:21

فتح‌اللهی: دفتر خدمات نوسازی در بافت فرسوده منطقه 5 مستقر می‌شود

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در جلسه ای که در محل شهرداری منطقه 5 برگزار شد، از راه اندازی و استقرار دفتر خدمات نوسازی در بافت فرسوده روستای کن واقع در این منطقه خبر داد.
کد خبر : 113300

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، عباداله فتح اللهی در جلسه‌ای که با حضور شهردار منطقه 5 در محل شهرداری این منطقه و با هدف بررسی وضعیت نوسازی بافت‌های فرسوده منطقه 5 برگزار شد، اظهار کرد: 80 درصد جمعیت ساکن در بافت فرسوده روستای کن هویت اصیل خود را حفظ کرده‌اند و از دیرباز ساکن در این محدوده بوده‌اند و این امر یک فرصت برای جلب مشارکت مردم در نوسازی محسوب می شود.


مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در این جلسه از استقرار دفتر خدمات نوسازی در این منطقه خبر داد و خاطر نشان کرد: استقرار دفتر خدمات نوسازی اولین اولویت اقدام در این منطقه خواهد بود.


فتح اللهی با بیان این که دفتر خدمات نوسازی می‌تواند به عنوان مشاور فنی در خدمت شهردار منطقه و نواحی باشد، افزود: کاهش چالش بین نگاه‌های اجتماعی و نگاه‌های فنی یکی از ضرورت‌های دفاتر است و دفاتر می‌توانند به عنوان کاتالیزور تلفیق نگاه اجتماعی و فرهنگی شهرداری با نگاه فنی و شهرسازی و نهایتاً نگاه کالبدی و اقتصادی ایفای نقش کنند.


مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در ادامه بر ضرورت یکپارچه سازی و تدقیق وضعیت بافت فرسوده روستای کن با طرح تفضیلی تأکید کرد.


پیگیری و حل و فصل مشکلات اسناد ثبتی و املاک فاقد سند، تأمین پارکینگ عمومی، تشکیل کارگروه، تدوین بسته تشویقی محله محور و ... از مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد و مورد بحث و تبادل نظر کارشناسی قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته