دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1394 - 11:49
اسماعیل دوستی در صحن علنی شورای شهر خطاب به شرکت همراه اول:

شهرداری در جمع آوری دکل‌ها خیانت نکرده است/ تهران صاحب دارد

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: بر خلاف آنچه که برخی رسانه‌ها انتشار داده بودند، شهرداری در جمع آوری دکل‌های همراه اول هیچ خیانتی نکرده و تنها به سلامت مردم کمک کرده است و این افراد باید بدانند که شهر صاحب دارد.
کد خبر : 11328

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا اسماعیل دوستی در یک صد و چهل و دومین جلسه علنی از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سال ۹۳ با فراز و نشیب‌های بسیاری برای مدیریت شهری گذشت، افزود: اخیرا دوستان ما در شرکت همراه اول به یکی از رسانه‌ها گفته بودند شهرداری در جمع آوری دکل‌ها خیانت کرده است.


وی افزود: من باید بگویم مدیریت شهری نسبت به حقوق شهروندان حساس است و بر همین اساس با افزایش تعداد دکل‌های غیر مجاز همراه اول طوماری از مردم یکی از مناطق شهر تهران تهیه شد که آن را به شرکت مخابرات شهرداری تحویل دادیم و بر همین اساس دکل‌های غیر مجاز جمع آوری شدند.


دوستی با ابراز تاسف از اینکه شرکت همراه اول به جای آنکه به فکر سلامت شهروندان باشد به عکس عمل می‌کند، تاکید کرد: این افراد باید بدانند شهر صاحب دارد و ما از حقوق شهروندان تا جایی که بشود دفاع کرده و دکل‌های غیر مجاز را جمع آوری می‌کنیم.


عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران همچنین نسبت به کنترل و نظارت بر خطوط تاکسیرانی در پایتخت تذکر داد و گفت: من بار‌ها به رئیس سازمان تاکسیرانی هشدار دادم که هیچ نظارتی بر تاکسی‌های شهر وجود ندارد اما هنوز وضعیت مربوط به تاکسی‌ها ساماندهی نشده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته