دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1395 - 15:13
در گفت‌وگو با آنا

عباس ترابیان: نتایج فوتسالیست‌ها در تایلند خوب نبود/ تیم ملی 17 شهریور عازم کلمبیا می‌شود

مدیر تیم ملی فوتسال، گفت: نتایج مسابقات تایلند خوب نبود اما هدف کادر فنی تیم ملی در بازی‌ها تداکاتی شناسایی نقاط ضعف تیم است.
کد خبر : 113234

عباس ترابیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص نتایج این تیم در رقابت‌های چهارجانبه تایلند بیان کرد: «نتایج مسابقات تایلند خوب نبود اما هدف کادر فنی تیم ملی در بازی‌ها تدارکاتی شناسایی نقاط ضعف تیم است. کادر فنی در این مسابقات به نقاط ضعف خودش پی برد و مشخص شد که تیم در ضربات ایستگاهی مشکل دارد و گل هایی که در بازی مقابل تایلند خوردیم همه از روی ضربات ایستگاهی بود. کادر فنی هم از سطح رقابت‌ها رضایت کامل داشت و تیم ملی محک خوبی در این مسابقات خورده است.»


وی افزود: «تیم ملی در رقابت های تایلند چهار بازیکن اصلی خودش را در اختیار نداشت. اصغرحسن زاده، محمد کشاورز، حسین طیبی و حمید احمدی چهار بازیکن اصلی تیم ملی بودند که به دلیل مصدومیت در این رقابت‌ها حاضر نشدند و دست کادر فنی از این نظر بسته بود.»


ترابیان در خصوص برنامه تیم ملی فوتسال قبل از اعزام به مسابقات جام جهانی که در کلمبیا برگزار می‌شود اظهار داشت: «تیم ملی بعد از مسابقات تایلند دو بازی تدارکاتی با تیم قدرتمند ازبکستان در مشهد برگزار می‌کند که این بازی‌ها آخرین بازی‌ها تدارکاتی ایران قبل از مسابقات جام جهانی است. ازبکستان یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا است که در جام جهانی هم حضور دارد و قطعا این بازی می‌تواند به نفع تیم ملی باشد. تیم بعد از اردوی مشهد به تهران برمی گردد و بعد از چند روز استراحت روز 17 شهریور ماه به کلمبیا اعزام می‌شود.»


ترابیان که ریاست کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون را نیز بر عهده دارد درمورد سطح رقابت‌های آسیایی چین و قهرمانی ایران در این رقابت‌ها گفت: «این مسابقات توسط سازمان جهانی فوتبال ساحلی تدارک دیده شده بود و تیم‌های قدرتمند آسیایی مانند ژاپن و عمان در آن شرکت کردند. این مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و خوشبختانه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که تا دقایق آخر مشخص نبود به این رقابت‌ها اعزام می‌شود، موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته